۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
تامین ­زمین ۹ هزار واحد مسکونی برای کارگران ایران خودرو و رادیاتور ایران
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد

تامین ­زمین ۹ هزار واحد مسکونی برای کارگران ایران خودرو و رادیاتور ایران

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه‌های جداگانه با گروه‌های صنعتی ایران خودرو و رادیاتور ایران برای تامین مسکن کارگران و کارکنان ساکن استان البرز در قالب سیاست صنعت‌شهرها خبر داد.

به گزارش بازار، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از انعقاد تفاهم‌نامه‌های جداگانه با گروه‌های صنعتی ایران خودرو و رادیاتور ایران برای تامین مسکن کارگران و کارکنان ساکن استان البرز در قالب سیاست صنعت‌شهرها خبر داد.

مالکی با اشاره به انعقاد این تفاهم‌نامه گفت: زمینی واقع در اشتهارد با ظرفیت‌پذیری حدود ۹ هزار واحد مسکونی در مرحله نخست در اختیار این واحدهای صنعتی قرار می‌گیرد تا با توان مدیریتی و مالی خود برای کارگران و کارمندان خود مسکن بسازند.

وی با بیان اینکه سیاست قطعی دولت سیزدهم تامین مسکن برای تمامی مردم است، افزود: تاکنون برای حدود ۱۱۰ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت زمین تامین کرده‌ایم که امیدواریم این رقم تا پایان سال به ۲۰۰ هزار واحد برسد.

گفتنی است ساخت صنعت‌شهرها یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم در تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت کشور است که براساس این سیاست مدیریت ساخت شهرک‌های مسکونی به واحدهای صنعتی سپرده می‌شود تا بتوانند با ظرفیت و امکانات خود مشکل مسکن کارگران و کارکنانشان را رفع کنند.

کد خبر: ۲۴۵٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      0 1
      كارگران ايران خودرو ساكن استان تهران چي? شامل اونها نميشه ?