۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
لزوم ایجاد شهرک های تخصصی و پایین دستی در ایلام
استاندار ایلام تاکید کرد :

لزوم ایجاد شهرک های تخصصی و پایین دستی در ایلام

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم ایجاد شهرک‌های تخصصی و پایین دستی در استان تاکید کرد و گفت: در سال جهش تولید نیازمند تحرک در همه حوزه‌ها از جمله صنعت هستیم.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شعار جهش تولید خواستار توجه بیشتر به صنعت ایلام در راستای تحقق شعار سال شد و گفت: در سال جهش تولید نیازمند تحرک در همه حوزه ها از جمله صنعت استان هستیم.

وی در ادامه خواستار رفع مسائل و مشکلات در حوزه صنعت استان ایلام شد و تصریح کرد: مسائل مراودات تجاری با کشور عراق از جمله افزایش قیمت تمام شده کالاهای ایرانی و لزوم حذف واسطه نیازمند تدابیر لازم در این حوزه است.

استاندار ایلام افزود: همچنین مشکلات مربوط به خروج موقت کامیون های ایرانی و حمل یکسره کالا به داخل عراق و ایجاد تسهیلات ویژه جهت ورود و خروج بازرگانان ایرانی و عراقی برای رشد مراودات تجاری نیازمند رسیدگی و توجه بیشتر است.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن اینکه خواستار رفع مشکلات پرداختی به بازرسان و اتاق های اصناف و همچنین مشکلات اشتغال و کارخانه‌ها در استان شد، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، ایجاد شهرک های تخصصی و پایین دستی می تواند ضمن توسعه صنعت منجر به ایجاد اشتغالزایی فراوان در استان شود.

کد خبر: ۲۴٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha