۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
یک طرح راه سازی در شاهرود به بهره برداری رسید
مدیرکل راه و شهرسازی شرق سمنان در گفتگو با بازار:

یک طرح راه سازی در شاهرود به بهره برداری رسید

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان از افتتاح یک طرح راه سازی در بخش بسطام شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: پروژه بهسازی راه روستایی میغان امروز به بهره برداری رسید.

امیر عمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از بهره برداری یک طرح راهسازی در بخش بسطام شهرستان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: بهسازی جاده روستای میغان که یکی از پرجمعیت ترین نواحی بخش بسطام را نیز شامل می شود، یکی از مهمترین مطالبات مردم بود.

وی با بیان اینکه ایمن سازی و بهسازی جاده در کنار روکش آسفالت و همچنین تقاطع دو روستای دیگر شامل نمد مال و قلعه آقا در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان قرار گرفت، افزود: اعتبارات این طرح از محل سفر استاندار سمنان به روستای میغان تامین شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با بیان اینکه این طرح راهسازی سه هزار و ۵۳۰ متر طول دارد، ابراز کرد: عملیات عمرانی شامل بهسازی، روکش آسفالت و زیرسازی و ... در این طرح اجرایی شده است.

عمیدی با بیان اینکه این طرح ۷۰ میلیارد ریال اعتبار داشته است، گفت: با راه اندازی این طرح، شاهد ساماندهی ورودی روستای میغان و همچنین کاهش تصادفات خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این طرح در پنج ماه اجرایی شده است، افزود: ۲۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ زمین برای اجرای طرح تحویل پیمانکار شد و امروز شاهد بهره برداری از این طرح هستیم.

کد خبر: ۲۴۵٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha