۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
دو برنامه کاربردی اندروید برای بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی

دو برنامه کاربردی اندروید برای بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی

برنامه های NIOTA و TradingView ابزارهای ضروری برای معامله گران و سرمایه گذاران در بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی هستند.

به گزارش بازار، برنامه های NIOTA و TradingView ابزارهای ضروری برای معامله گران و سرمایه گذاران در بازارهای ارزهای دیجیتال و مالی هستند. NIOTA مدیریت و بررسی ارزهای دیجیتال را ساده می کند و داده های بازار را تجزیه میکند و تحلیل عمیق ارائه می دهد. از طرفی، TradingView، با ارائه نمودارهای پیشرفته و ابزارهای تجزیه و تحلیل فنی به معامله گران؛ کمک میکند تا تصمیم های درستی در ترید خود بگیرند. این برنامه های اندروید دستیار مورد اعتماد شما در دنیای تجارت و سرمایه گذاری هستند. این دو برنامه برای فعالین حوزه مالی بسیار کاربردی است که می توانید نسخه کامل و مود شده هر دو را از سایت Apkmodct دانلود کنید.

نیوتا برنامه ای برای فعالین کریپتوکارنسی

نرم افزار NIOTA به طور یکپارچه با چندین صرافی ارزهای دیجیتال ادغام می شود و به کاربران این امکان را می دهد تا حساب های خود را با آن ها Sync کنند و از یک رابط واحد به داده های مجموعه خود دسترسی داشته باشند. این ادغام فرآیند تجارت و سرمایه گذاری را ساده تر کرده و باعث میشود وقت کمتری هدر رود. Niota Apk تجزیه و تحلیل های عمیق، از جمله داده های عملکرد تاریخی و بررسی نمونه کارها را ارائه می دهد.

کاربران می توانند الگوهای معاملاتی خود را تجزیه و تحلیل کنند و تصمیمات مبتنی بر داده هایی که این برنامه به آنها میدهد اتخاذ کنند. NIOTA داده های لحظه به لحظه بازار ارزهای دیجیتال از جمله قیمت ها، حجم معاملات و نمودارهای قیمت را ارائه می دهد. این اطلاعات برای ماندن در دنیای پرسرعت تجارت کریپتو بسیار مهم است. NIOTA به کاربران این امکان را می دهد تا هشدارهای قیمتی را برای ارزهای دیجیتال خاص تنظیم کنند. هنگامی که یک سکه به یک سطح قیمت از پیش تعیین شده می رسد، برنامه اعلان هایی را ارسال می کند و اطمینان می دهد که کاربران هرگز فرصت معاملاتی را از دست نمی دهند. رابط کاربر پسند NIOTA هم برای مبتدیان و هم برای معامله گران با تجربه مناسب است. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که بصری باشد و به کاربران کمک کند تا به اطلاعات مورد نیاز خود به صورت بلادرنگ دسترسی داشته باشند. امنیت اولویت اصلی معامله گران ارزهای دیجیتال است. NIOTA از اقدامات امنیتی قوی برای محافظت از داده‌ها و دارایی‌های کاربر، از جمله رمزگذاری و APIهای امن برای ادغام تبادل استفاده می‌کند.

نمودار بازارهای مالی

TradingView Mod Apk به دلیل قابلیت های نموداری پیشرفته خود مشهور است. طیف وسیعی از انواع نمودارها، شاخص‌های فنی و ابزارهای ترسیمی را ارائه می‌کند و به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا تحلیل‌های فنی عمیق را انجام دهند.

معامله گران می توانند شاخص های فنی و طرح بندی نمودارهای دلخواه خود را سفارشی کرده و ذخیره کنند. این انعطاف‌پذیری تضمین می‌کند که TradingView با استراتژی‌ها و ترجیحات تجاری فردی سازگار است. TradingView به طور یکپارچه با پلتفرم های مختلف از جمله مرورگرهای وب و دستگاه های تلفن همراه ادغام می شود. برنامه اندروید قدرت نمودار و ابزار تجزیه و تحلیل TradingView را به کف دست شما می آورد. این برنامه برای طیف وسیعی از بازارهای مالی، از جمله سهام، فارکس، ارزهای رمزنگاری شده و کالاها، فیدهای داده بلادرنگ ارائه می دهد.

TradingView Mod Apk

کد خبر: ۲۴۵٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha