۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵
۱۳ فروند از هواپیماهای خریداری شده در دولت قبل از کار افتاده است| هواپیماها یک سال بیشتر کار نکردند
نماینده مردم اراک در مجلس:

۱۳ فروند از هواپیماهای خریداری شده در دولت قبل از کار افتاده است| هواپیماها یک سال بیشتر کار نکردند

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هواپیماهای خریداری شده در جریان توافق هسته ای در دولت قبل یک سال بیشتر کار نکرده اند، گفت: این هواپیماها با آب و هوای ایران ناسازگار بودند.

به گزارش بازار، محمد حسن آصفری، با اشاره به تمرکز بر ظرفیت ها داخلی در رونق اقتصادی بیان کرد: بنده معتقدم ما هر جا که متکی بر توان داخلی مان بودیم، برده ایم و هر جا که امید بر بیگانگان داشته ایم، باخته ایم.

وی با ذکر مثالی در این بخش اظهارکرد: در جریان خریداری چندین فروند هواپیما پیرو توافق هسته ایران با گروه ۱+۵ در دولت قبل، به اصطلاح مسئولین وقت برای این موضوع فرش قرمز پهن کردند، این در حالی است که تمام ۱۶ فروند هواپیمای خریداری شده، در پارکینگ هواپیماها خوابیده است.

نماینده مردم اراک با بیان اینکه متاسفانه این هواپیماهای خریداری شده یک سال بیشتر کار نکرده اند، ادامه داد: این هواپیماها با آب و هوای ایران ناسازگار بودند، از این رو در حال حاضر ۱۳ فروند از این هواپیماها در پارکینگ ها و آشیانه های هما خوابیده است.

وی تاکید کرد: امروز باید آقایانی که زمانی به دنبال خریداری این هواپیماها بودند و خیلی برای آن سر و دست می شکاندند و مدال افتخار برای این پیروزی به گردن می انداختند بیایند و پاسخگو باشند.

آصفری با بیان اینکه منابعی که در این بخش هزینه شده منابع سنگینی بوده است، تصریح کرد: بنابراین اتکا به خارج ما را به این نتایج رسانده است و باید همواره تاکید بر توان داخلی داشته باشیم.

کد خبر: ۲۴۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha