۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
علاوه بر همکاری، نیازمند همدلی دولت و مجلس برای بررسی برنامه هفتم هستیم
رئیس مجلس شورای اسلامی:

علاوه بر همکاری، نیازمند همدلی دولت و مجلس برای بررسی برنامه هفتم هستیم

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر همکاری، نیازمند همدلی دولت و مجلس برای بررسی برنامه هفتم توسعه هستیم.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه ۳ مهرماه) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات گزارش لایحه برنامه هفتم توسعه ضمن تشکر از نمایندگان مجلس که از صبح امروز حدود ۲۴۰ دقیقه اظهارات موافقان، مخالفان و نمایندگان دولت را استماع کردند، گفت: از این لحظه باید علاوه بر هماهنگی بین مجلس و دولت، همدلی نیز برقرار شود و ما نیازمندیم که دل ها بهم نزدیک شده و همکاران در صحن نیز همکاری کنند تا پیشنهاداتی که ضرورت ندارد و یا مغایرت قانونی دارد، مطرح نشود.

رئیس قوه مقننه کشورمان با بیان اینکه دولت بودجه ۱۴۰۳ را براساس برنامه هفتم تنظیم می کند، یادآور شد: اولین بخش بودجه ۱۴۰۳ آبان ماه به مجلس ارائه خواهد شد، لذا وقت دولت نیز محدود است، البته این بدان معنا نیست که از کیفیت کار بزنیم، ولی از کارها و پیشنهادات اضافه پرهیز کنیم و به موضوعات اصلی بپردازیم.

دکتر قالیباف گفت: جلسات کمیسیون تلفیق از نماز مغرب و عشاء تا ساعت ۱۱-۱۰ شب باید برقرار باشد چرا که از همین لحظه که وارد جزئیات شدیم، در حقیقت ۱۲۱ ماده الحاقی به کمیسیون تلفیق ارجاع شده است تا از همین امشب بررسی این مباحث شروع شود و بقیه موارد نیز ارجاع شود.

کد خبر: ۲۴۵٬۴۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha