تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی
۱۳ تا ۱۶ مهر ماه؛

تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع تهران از ۱۳ تا ۱۶ مهر در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، در این نمایشگاه بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع عرضه می‌کنند.

تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی یکی از صنایع وابسته به صنعت ساختمان هستند از این رو هرساله با بیشترین میزان بازدید روبه‌رو می‌شوند.

برگزاری نمایشگاه می‌تواند یک فرصت همکاری بین المللی را میان شرکت‌های داخلی و شرکت‌های خارجی فراهم آورد.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع تهران از ۱۳ تا ۱۶ مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع فرصت مناسبی است تا تجاز، فعالان و متخصصان این حوزه گرد هم آیند تا ضمن تبادل نظر و انتقال تجربه بتوانند در بستری مناسب خدمات و محصولات خود را ارائه کنند.

برگزاری نمایشگاه به کسب‌وکارها در راستای شبکه سازی و ارتقاء فعالیت‌های تجاری کمک شایان توجهی می‌کند. از طرفی هر سال بسیاری از شرکت‌های مطرح و بزرگ در این نمایشگاه حضور دارند و به رقابت با رقبای خود می‌پردازند.

کد خبر: ۲۴۵٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha