تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی تهران از ۲۳ تا ۲۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی تهران از جمله بزرگ‌ترین رویداد صنعت تجاری نساجی کشور است؛ کالاهای ارائه شده این نمایشگاه، شامل ماشین آلات نساجی، چرخ خیاطی، ماشین‌های گلدوزی، دوخت و برش و قطعات همچنین کالای خواب، منسوجات خانگی، چاپ و تکمیل و نیز الیاف، رنگ، نخ و مواد تعاونی نساجی است

همچنین در این نمایشگاه علاوه بر تجهیزات و ماشین آلات نساجی، گلدوزی و قطعات آن‌ها محصولات تزئینی و خانگی مانند گلیم، قالی، تابلو فرش و ... رائه می‌شود.

در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات نساجی شرکت‌های مربوطه می‌توانند جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود را در این حوزه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند، علاوه بر شرکت‌های داخلی شرکت‌ها و تولید کنندگان بین المللی نیز در این نمایشگاه حضور داشته و محصولات و خدمات خود را به بازار ایران معرفی می‌کنند این حضور بین المللی موجب تبادل فرهنگ و دانش در صنعت نساجی بین کشورها شده و برای ایجاد همکاری و تعاملات بین شرکت‌ها فرصتی مناسب را فراهم می‌کند.

همچنین این رویداد فرصتی بی نظیر برای شرکت‌ها و تولید کنندگان در نساجی بوده تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و نیز از آخرین تحولات و فناوری‌های جدید در این حوزه آگاه شوند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین‌های گلدوزی و محصولات نساجی تهران از ۲۳ تا ۲۶ مهر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

تهران؛ میزبان نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی

کد خبر: ۲۴۵٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha