نظارت بر عملکرد اپراتورها افزایش می یابد
وزیر ارتباطات:

نظارت بر عملکرد اپراتورها افزایش می یابد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: روند نظارت بر عملکرد اپراتورها تشدید خواهد شد و تاکید ما اطلاع رسانی میزان جرائم به مردم است تا شاهد بازدارندگی بیشتر باشیم.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در پاسخ به سوالی مبنی بر این که با توجه به جریمه اخیر برخی اپراتورها که از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انجام شد چه نوع نظارتی بر رفع تخلفات احتمالی اپراتورها صورت خواهد گرفت؟ افزود: ما به عنوان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نماینده مردم هستیم که بر کیفیت خدماتی که اپراتورها یا کاربرهای ارتباطی به مردم می‌دهند نظارت کنیم و یکی از این ابزارها، بحث اعمال جریمه است.

وی گفت: چند ماهی است که به همکارانم گفتم که این بحث نظارت را تشدید کنند و تعارف نداشته باشند و هر گونه تخلفی را مشاهده کردند طبق آیین نامه و ضوابط موجود، جرائم لازم را اعمال و اعلام هم کنند چرا که اعلام، خودش بازدارندگی دارد.

زارع پور افزود:خیلی از این جرائم قبلا هم انجام می‌شد، اما اعلام نمی‌شد و از همکارانم خواستم حتما اعلام هم کنند و نمونه‌هایی را اخیرا مشاهده کردیم که به هر حال در ارسال پیامک و برقراری تماس اختلالاتی صورت گرفته بود.

وی درباره رتبه بندی اپراتورها گفت: مقرر شد هر ماه، نتیجه گزارش‌های مردمی را که ز طریق سامانه ۱۹۵ به ما می‌رسد جمع بندی و اعلام کنیم که کدام اپراتور بیشترین و و کدام، کمترین شکایت را داشتند که مردم موقع انتخاب بدانند وضع کیفیت ارتباطات هر اپراتوری به چه شکل است.

زارع پور افزود: این مسیر را همچنان با قوت ادامه خواهیم داد و بحث نظارت بر اپراتورها را دنبال خواهیم کرد که بتوانیم شاهد افزایش کیفیت خدمات ارائه شده اپراتورها به مردم باشیم.

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه با توجه به اینکه سازمان تنظیم مقررات بخشی از جرائم اپراتورها را عمدی تشخیص داده است چه برخورد قاطعی با این تخلفات خواهید داشت؟ افزود: میان اپراتورها و بانک‌ها در بحث تعرفه پیامک، اختلافی وجود داشت که بعضا این اختلاف، حتی به قطع خدمت هم منجر شده بود و بخشی از این اتفاقات، عمدی بوده است که با اپراتورها برخورد کردیم و جریمه هم شدند و حق ندارند در این گونه موارد اگر اختلافی هم وجود دارد دست به این کارها بزنند و در آینده هم این نظارت و پیگیری‌ها بیشتر خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۵٬۳۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha