۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
بهینه سازی و مدیرت فایل های با SD Maid و MT Manager

بهینه سازی و مدیرت فایل های با SD Maid و MT Manager

ممکن است روی اندروید برنامه های زیادی را نصب کنید و هر کدام از این برنامه ها فایلهای اضافی، کش و... را به گوشی تان اضافه کند و این باعث کندی و کم شدن حافظه گوشی هوشمند شما شوند.

به گزارش بازار، ممکن است روی اندروید برنامه های زیادی را نصب کنید و هر کدام از این برنامه ها فایلهای اضافی، کش و... را به گوشی تان اضافه کند و این باعث کندی و کم شدن حافظه گوشی هوشمند شما شوند. اینجا برنامه هایی مانند SD Maid ، کلین مستر ، CC Cleaner و Mt manager به کمک شما می آیند و توسط آنها میتوانید گوشی اندروید خود را بهینه کنید. این برنامه ها علاوه بر بهبود عملکرد گوشی، ویژگی های بیشتری را نیز ارائه میکنند که در این مطلب به آنها اشاره خواهیم کرد. همچنین لینک دانلود هر دو برنامه را از سایت Dlandroid برای شما گذاشتیم که نسخه کامل و Pro برنامه را قرار داده است.

بهینه سازی گوشی با SD Maid

 SD Maid از الگوریتم های هوشمندی برای اسکن دستگاه شما برای فایل های غیر ضروری و زائد استفاده می کند. این ویزگی فایل‌ها را شناسایی می‌کند که توسط برنامه‌های حذف‌نشده، داده‌های ذخیره‌شده در حافظه پنهان و سایر زباله‌های دیجیتالی باقی مانده‌اند که می‌توانند فضای ذخیره‌سازی شما را مسدود کنند. یکی از ویژگی های برجسته SD Maid توانایی آن در شناسایی و حذف فایل های تکراری است. این نه تنها فضای ذخیره سازی را آزاد می کند، بلکه تضمین می کند که دستگاه شما کارآمدتر و سریعتر کار می کند.  SD Maid به شما امکان می دهد کارهای تمیز کردن را برنامه ریزی کنید. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که دستگاه شما را در فواصل زمانی از پیش تعریف‌شده به‌طور خودکار تمیز کند.

دانلود: SD Maid Pro Apk

مدیریت فایل با MT Manager

ام تی منیجر یک فایل منیجر همه کاره برای اندروید است که تمام جنبه های مدیریت فایل را پوشش می دهد. علاوه برای ویژگی های منحصر به فرد مدیریت فایل، این برنامه ویژگی های برای بهینه سازی اندروید نیز ارائه میکند. برای دستگاه های روت شده، MT Manager قابلیت دسترسی و ویرایش قدرتمند فایل را نیز فراهم می کند. این ابزاری مناسب برای کاربران پیشرفته ای است که برای کارهای سطح سیستم به دسترسی روت نیاز دارند.

MT Manager

MT Manager شامل یک ویرایشگر متن داخلی با برجسته سازی نحو برای زبان های برنامه نویسی مختلف است. این ویژگی برای توسعه دهندگان و علاقه مندان به فناوری که نیاز به ویرایش کد یا فایل های متنی دارند یک ویژگی عالی است. MT Manager از طیف گسترده ای از فرمت های آرشیو، از جمله ZIP، RAR و ۷z پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل های فشرده را بدون زحمت ایجاد، استخراج و مدیریت کنید. برای انتقال یکپارچه فایل، MT Manager عملکرد سرور FTP را ارائه می دهد. همچنین با سرویس های ذخیره سازی ابری محبوب ادغام می شود و به شما امکان می دهد فایل های ابری خود را از یک برنامه واحد مدیریت کنید.

SD Maid و MT Manager ابزارهای ضروری برای کاربران اندرویدی هستند که به دنبال حفظ یک دستگاه تمیز، سازمان یافته و بهینه هستند. SD Maid در پاکسازی شلوغی‌ها، مدیریت برنامه‌ها و پاکسازی هوشمندانه فایل‌های باقیمانده برتر است، در حالی که MT Manager یک تجربه مدیریت فایل همه‌کاره با ویژگی‌های پیشرفته را برای کاربران قدرتمند ارائه می‌دهد.

دانلود: MT Manager Apk

کد خبر: ۲۴۵٬۱۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha