۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
اشتغال ۵۱۰ کارجو با سامانه جستجوی شغل| مازندران کمبود نیروی کار دارد
مدیرکل تعاون مازندران:

اشتغال ۵۱۰ کارجو با سامانه جستجوی شغل| مازندران کمبود نیروی کار دارد

ساری- باقری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از معرفی ۵۱۰ کارجو از طریق سامانه جستجوی شغل به واحدهای تولیدی خبر داد.

علی باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار این که تاکنون دو هزار و ۱۴۸ کارجو و ۴۵۰ کارفرما در سامانه جستجوی شغل ثبت نام کردند، افزود: هزار و ۲۷۰ نفر برای از طریق کاریابی ها به واحدهای تولیدی معرفی و ۵۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

وی با بیان این که تمامی نیازمندی های واحدهای تولیدی از طریق سامانه جستجوی شغل پیگیری می شود، افزود: کارجویان باید روزمه های فردی و مهارتی را در سامانه وارد کنند و کاریابی حداکثر پنج روز فرصت دارند نقطه اتصالی برای اشتغال کارجویان باشد.

باقری با عنوان این که در غرب استان مازندران با کمبود نیروی کار و انسانی روبرو هستیم، گفت: با راه اندازی سامانه جستجوی شغل می توان بازار اشتغال و کار را مدیریت کرد و از این طریق می توان مشکل کار حل کرد و کارفرمایان باید امتیازی را مدنظر قرار دهند تا بتوانند نسبت به جذب کارجویان اقدام شود.

مدیرکل تعاون مازندران با عنوان این که در بسیاری از کارگاه ها با کمبود نیروی کار روبرو هستیم، گفت: باید وضعیت و مسئله شغل در استان مدیریت شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha