۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
بهره برداری ۳.۵ کیلومتر از قطعه دوم کمربندی رزن تا پایان هفته دولت
مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان عنوان کرد

بهره برداری ۳.۵ کیلومتر از قطعه دوم کمربندی رزن تا پایان هفته دولت

همدان - حسینی؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از بهره برداری ۳.۵ کیلومتر از قطعه دوم کمربندی رزن تا پایان هفته دولت امسال خبر داد.

داریوش حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار از بهره برداری ۳.۵ کیلومتر از قطعه دوم کمربندی رزن تا پایان هفته دولت امسال خبر داد.

وی گفت: قطعه دوم کمربندی رزن به طول ۳.۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال انجام است و ادامه عملیات آسفالت محور در دست پیگیری است که امیدواریم با تکمیل عملیات آسفالت و نصب تابلو و علائم این مسیر شاهد بهره برداری آن تا پایان هفته دولت باشیم.

حسینی اضافه کرد: کمربندی رزن ۹ کیلومتر طول دارد که در قالب دو قطعه توسط پیمانکاران اداره کل راه و شهرسازی استان همدان در حال انجام است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان افزود: قطعه اول به طول ۵.۵ کیلومتر طراحی شده که در ۲.۵ کیلومتر ابتدای آن به دلیل وجود معارض عملیاتی انجام نشده اما به محض تخصیص اعتبار عملیات این قسمت از مسیر شروع خواهد شد.

وی ادامه داد: بخشی از عملیات آسفالت ۳.۵ کیلومتر  بعدی از تقاطع پل دمق با حدود ۷۰ درصد پیشرفت انجام شده و هم اکنون پیمانکار در حال ادامه عملیات اجرایی بیس و آسفالت است.

کد خبر: ۲۴٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha