۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
ظرفیت‌های گردشگری خوزستان نیازمند معرفی در سطح جهانی است
یک فعال گردشگری در گفتگو با بازار:

ظرفیت‌های گردشگری خوزستان نیازمند معرفی در سطح جهانی است

اهواز- حمیدی، یک فعال گردشگری گفت: ظرفیت‌های گردشگری خوزستان نیازمند معرفی در سطح جهانی است و این موضوع نباید مغفول بماند تا پیامدهای مثبت اقتصادی حاصل شود.

محمد امین حمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: فعالان گردشگری استان خوزستان هر سال در هفته گردشگری خواستار اجرای برنامه های جامع و کاربردی هستند تا خروجی مطلوب حاصل شود.

وی افزود: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان طی مصاحبه با یکی از رسانه ها برنامه های ۱۴۰۲ را اعلام کرد که سبب خرسندی جامعه گردشگری خوزستان شد زیرا سالها دغدغه اجرای چنین برنامه های خوبی را داشتیم.

این فعال گردشگری راه برون رفت از مشکلات صنعت توریسم خوزستان را عدم تصدی گری دستگاه ها عنوان کرد و گفت: وقتی امورات به دست مردم سپرده شود به طور حتم نتایج بهتری حاصل می شود و متولی گردشگری باید فقط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

حمیدی تصریح کرد: سایر دستگاه ها چنانچه علاقمند به همکاری در زمینه گردشگری هستند باید با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام کنند و از موازی کاری پرهیز شود.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های گردشگری خوزستان نیازمند معرفی در سطح جهانی است و این موضوع نباید مغفول بماند تا پیامدهای مثبت اقتصادی حاصل شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۸۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha