۳۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
«پویش مشق احسان» در استان سمنان اجرا شد
مدیرکل ستاد اجرایی سمنان در گفتگو با بازار:

«پویش مشق احسان» در استان سمنان اجرا شد

سمنان- احمدی مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان گفت: پویش مشق احسان با موضوع اهدای نیازمندی های آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان نیازمند در استان به اجرا در آمد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، درباره برنامه های ستاد اجرایی استان سمنان در آستانه سال تحصیلی جدید، تاکید کرد: مانند سنوات گذشته امسال نیز پویش مشق احسان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در سراسر هشت شهرستان استان سمنان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه پویش اهدای لوازم التحریر و مایحتاج مورد نیاز دانش آموزان مناطق کم برخوردار در استان سمنان اجرایی شده است، افزود: چهار هزار بسته لوازم التحریر در این طرح آغاز شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه این بسته ها شامل کیف و لوازم التحریر است، بیان داشت: این بسته ها با همکاری گروه های جهادی بین خانواده های دانش آموزان نیازمند استان در مناطق محروم توزیع می شود.

احمدی با بیان اینکه ارزش هر بسته لوازم التحریر شش میلیون ریال است، تاکید کرد: ۲۴ میلیارد ریال ارزش کل کمک های اعطایی به دانش آموزان نیازمند در این مرحله پویش مشق احسان است.

وی افزود: این پویش همزمان با سال تحصیلی در سنتوات قبل نیز در استان سمنان برگزار و مورد استقبال خوب مردم قرار گرفت و امسال نیز خوشبختانه ستاد اجرایی توانست با این طرح، کمک خوبی را به دانش آموزان مناطق محروم داشته باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه پویش مشق احسان به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و با همکاری گروه های جهادی اجرا می شود، گفت: ۱۰۰ گروه جهادی در این پویش با ستاد اجرایی همکاری دارند.

کد خبر: ۲۴۴٬۷۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha