۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
تولیدات ذوب آهن اصفهان فراتر از چشم انداز تعیین شده بود
در ۵ ماهه نخست سال جاری؛

تولیدات ذوب آهن اصفهان فراتر از چشم انداز تعیین شده بود

اصفهان - ذوب آهن اصفهان موفق شد در پنج ماهه اول سال جاری تولیدی فراتر از برنامه داشته و چشم انداز تعیین شده داشته باشد و این تولید همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش بازار، ذوب آهن اصفهان موفق شد در پنج ماهه اول سال جاری تولیدی فراتر از برنامه داشته باشد؛ این تولید همچنین نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

تولید چدن مذاب در پنج ماهه اول سال جاری یک میلیون و ۳۲۱ هزار و ۲۹۳ تن بود که ۱۲ درصد بیشتر از برنامه تولید بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد رشد داشته است؛ در این مدت تولید آگلومره ، یک میلیون و ۴۵۶ هزار و ۷۹۱ تن بود که ۷ درصد بیشتر از برنامه بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ درصد افزایش یافته است.

تولید شمش ذوب آهن اصفهان که ۱۰ درصد فراتر از برنامه انجام شده است در پنج ماهه اول سال به یک میلیون و ۱۸۸ هزار و ۸۰۱ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد افزایش یافته است .

تولید کک که اهمیت بسیاری در قیمت تمام شده محصولات ذوب آهن اصفهان دارد از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه به ۵۴۱ هزار و ۱۰۱ تن رسید که ۳ درصد بیشتر از برنامه بوده و نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش را نشان می دهد.

ذوب آهن اصفهان که امسال تولید محصولات با ارزش افزوده بالاتر را در اولویت قرار داده است موفق شد در ۵ ماهه اول سال جاری با تولید ۷۴۵ هزار و ۸۲۰ تن محصولات نوردی افزایش ۹ درصدی در این بخش را حاصل کند که مطابق برنامه بوده است.

کد خبر: ۲۴۴٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha