۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
تخفیف ۳۰ درصدی کیف پول الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت در مهر
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اعلام کرد

تخفیف ۳۰ درصدی کیف پول الکترونیک حمل و نقل عمومی پایتخت در مهر

سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در «کیف پول الکترونیک حمل و نقل عمومی» تخفیف ۳۰ درصدی برای ماه مهر قائل شدیم.

محسن هرمزی روز چهاشنبه در چهارمین جلسه ستاد استقبال از مهر افزود: بهسازی تاکسی و اتوبوس‌ها از جمله اقداماتی است که انجام شده و با ۲ هزار و ۱۰۰ اتوبوس فعال در خطوط، مهر را آغاز خواهیم کرد.

وی یادآور شد: سال‌ها در حوزه بازسازی ناوگان مترو اقدامی انجام نشده بود با این حال از ابتدای امسال اقدامات ویژه‌ای در بازسازی رام‌های مترو انجام شد و لازم است تا دستوری به معاونین حمل و نقل مناطق داده شود تا طی ۲ هفته اول مهر در کنار پلیس حضور میدانی در خیابان‌ها داشته باشند تا به حل مشکلات و گره‌های ترافیکی کمک کنند.

سرپرست معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در ارتباط با زمان احداث تراموا در پایتخت نیز گفت: تصویب تراموا باید در شورای ترافیک انجام شود و این یک تکلیف قانونی است؛ ما به جهت همراهی با شورای شهر تهران این مسئله را نیز در شورا مورد بررسی و اخذ مجوز قرار خواهیم داد.

هرمزی درباره نحوه مدیریت ترافیک در محور مورد نظر تراموا تصریح کرد: تقاطع‌ها به صورت هوشمند اداره خواهند شد تا از افزایش و تشدید ترافیک ممانعت شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در برخی از اخبار اعلام شده که خط تراموا از میدان آزادی تا ترمینال شرق است گفت: تا این لحظه کریدور یا خط تراموا مشخص نشده است و البته چند کریدور در دست بررسی قرار دارد؛ از آن جمله می‌توان به پایانه شرق تا تهرانسر و جنت‌آباد تا فاطمی اشاره کرد.

در این نشست، مدیرکل حمل و نقل عمومی و ترافیک شهرداری تهران گفت: در نخستین جلسه مصوب شد شیوه‌نامه‌ای در قالب طرح استقبال از مهر تهیه شود، این شیوه‌نامه از طرف معاونت حمل و نقل به مراکز مربوطه ابلاغ شده است.

مهدی گلشنی افزود: نتیجه این جلسات در قالب کارگروه‌های شناورسازی، ساعت کاری سرویس مدارس، خدمات حمل و نقل عمومی، اطلاع رسانی آموزش و فرهنگ سازی اتفاق افتاده است. بیش از ۳۰ جلسه هم در این باره برگزار شد. امسال از مناطق خواستیم برنامه مدیریت ترافیکی برای مدارسی که عامل مشکل ترافیکی هستند، مشخص کنند.

همچنین مدیرعامل مرکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: در راستای طرح استقبال از مهر ۶ مرکز را به انجام خدمات معاینه فنی سرویس مدارس اختصاص دادیم.

شادی مالکی افزود: علاوه بر این، مرکز شهید چمران برای ناوگان تاکسیرانی و سرویس مدارس خدمات تعمیراتی را با تخفیفات ویژه ارائه می‌دهد.

کد خبر: ۲۴۴٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha