۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
اعلام محدودیت ‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

اعلام محدودیت ‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو

محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات پیش‌رو اعلام شد.

به گزارش بازار، احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور طی روزهای چهارشنبه ۲۹ شهریور الی دوشنبه ۳ مهر را به شرح زیر اعلام کرد:

۱.موتورسیکلت :
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور الی ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۳ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.
- تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲.سواری :
الف) محور کندوان:

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ۲۹، ۳۰ و ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال بسمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ الی ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۱، ۲، ۳ و ۴ مهر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز :
۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه ۳۰و ۳۱ شهریور و اول مهر بصورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی) :

۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

۲- محور هراز: تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع می باشد. اما تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه از محور هراز ممنوع می باشد.

۴- محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر :
الف) تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ شهریور از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.
ب) تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع می باشد.

۵- محور آستارا – اردبیل وبالعکس :
الف) تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه در محور مذکور ممنوع می باشد.

۶- محور قدیم رشت – قزوین وبالعکس :
الف) تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز جمعه ۳۱ شهریور و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ۱ و ۲ مهر ماه در محور مذکور ممنوع می باشد.

شیرانی در خاتمه تاکید کرد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۴٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha