۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
۱۰۹ میلیارد تومان طرح کشاورزی در استان کرمانشاه افتتاح شد
رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه:

۱۰۹ میلیارد تومان طرح کشاورزی در استان کرمانشاه افتتاح شد

کرمانشاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: ۸۵ طرح کشاورزی با ۱۰۹ میلیارد تومان اعتبار در هفته جهاد کشاورزی در این استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی کرمانشاه، نوربخش حاتمی با تبریک هفته جهاد کشاورزی (۲۱ تا ۲۷ خرداد ماه)، افزود: با افتتاح و بهره برداری از ۸۵ طرح کشاورزی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، برای ۴۲۰ نفر اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی در ادامه به توفیقات به دست آمده در سال اول اجرای برنامه سه ساله توسعه کشاورزی استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در سال گذشته تولیدات استان ۴۰۰ هزار تن افزایش یافت و در زمینه توسعه کشت زعفران، گیاهان دارویی و گلخانه توسعه ۱۰۰ درصدی داشته ایم.

وی سپس به برنامه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برای توسعه سیستم های تحت فشار و تکمیل سامانه گرمسیری اشاره کرد و اظهار کرد: در مناطق گرمسیری توسعه کشت چغندر پاییزه را با جدیت دنبال کرده و نتایج خوبی را در این راستا احصا کرده‌ایم.

حاتمی سپس به ارتباط ایجاد شده با تشکل‌های بخش کشاورزی و دانشگاه در راستای پیشبرد برنامه سه ساله استان پرداخت و افزود: تشکیل این زنجیره های ارتباطی می تواند برنامه های سازمان را به نحو مطلوبی محقق کند.

کد خبر: ۲۴٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha