۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴
هدف‌گذاری دولت تخصیص منابع آزاد شده در راستای رشد تولید و مهار تورم است
معاون اول رئیس جمهور:

هدف‌گذاری دولت تخصیص منابع آزاد شده در راستای رشد تولید و مهار تورم است

معاون اول رئیس جمهور سخنرانی رئیسی در صحن سازمان ملل را محاکمه غرب و آمریکا و دفاعی مقتدرانه از قرآن و اسلام دانست و اظهار امیدواری کرد که نتایج دیدارهای رئیس جمهور در سازمان ملل خوب و سازنده باشد.

به گزارش بازار، محمد مخبر امروز(چهارشنبه) در نشست هیات وزیران با قدردانی از گزارش مثبت بانک مرکزی از رشد اقتصادی کشور، به سخنرانی مقتدرانه رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و اظهار کرد: سخنرانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به نوعی محاکمه غرب و آمریکا و دفاعی مقتدرانه از قرآن و اسلام بود که توفیق بزرگی برای جمهوری اسلامی ایران، کشورهای مسلمان و جوامع انقلابی محسوب می‌شود.

مخبر همچنین به دیدارهای مختلف رئیس‌جمهور در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل گریزی زد و گفت: رئیس جمهور کشورمان در این سفر دیدارها و مذاکرات مثبت و سازنده‌ای با سران و مقامات کشورهای مختلف داشته است که امیدواریم نتایج و دستاوردهای سازنده این مذاکرات را شاهد باشیم.

معاون‌ اول رئیس‌جمهور در ادامه از وزارت امور خارجه و بانک مرکزی به‌خاطر تلاش‌های انجام گرفته برای آزادسازی منابع و دارایی‌های کشورمان قدردانی کرد و افزود: هدف‌گذاری دولت تخصیص منابع در راستای تحقق شعار سال یعنی رشد تولید و مهار تورم و همچنین مردمی‌سازی اقتصاد است و تیم اقتصادی دولت به‌ویژه وزارت اقتصاد و بانک مرکزی باید در این زمینه کوشا باشند.

مخبر از وزارت نفت نیز به‌خاطر مدیریت مطلوب در بخش تامین و توزیع بنزین مورد نیاز مردم با توجه به افزایش مسافرت‌ها در ایام اربعین، حجم بالای سفرها به مشهد مقدس در ایام پایانی ماه صفر و رشد قابل توجه ترددها در تعطیلات اخیر قدردانی کرد.

کد خبر: ۲۴۴٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha