۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
لزوم تخصیص اعتبار به طرح های کشاورزی استان ایلام
استاندار ایلام تاکید کرد

لزوم تخصیص اعتبار به طرح های کشاورزی استان ایلام

ایلام- استاندار ایلام بر لزوم تخصیص اعتبار به طرح های کشاورزی استان ایلام تاکید کرد و گفت: طرح سامانه گرمسیری نیازمند اعتبار است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در دیدار با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از ارائه گزارشی از وضعیت استان در حوزه های مختلف خواستار توجه ویژه به طرح ها و پروژه های مهم استان در سال جهش تولید شد و گفت: برای تحقق شعار سال تمام توان و ظرفیت استان را به کار بسته ایم و در این زمینه اجرایی شدن و تکمیل پروژه های مهم استان چون اتمام دو پروژه مهم خطوط انتقال آب طرح احیاء و سامانه گرمسیری که نقش مهمی در جهش تولید دارند، در اولویت است‌.

استاندار ایلام در ادامه از معاون اول رئیس جمهور خواستار اتمام پروژه های مذکور در سال جاری شد.

سلیمانی دشتکی اشاره ای به وضعیت مناطق سیل زده استان به ویژه مناطق بالا دست سیمره داشت و ضمن تقدیر از نگاه مثبت معاون اول رئیس جمهور به این مناطق گفت: به رغم مساعدت های به عمل آمده و کمک خوب دولت به این مناطق اما هنوز برخی از مسائل و مشکلات پا بر جاست.

وی ادامه داد: در این راستا نیازمند دستورات لازم در رفع مسائلی چون تامین اعتبار تکمیلی تملک زمین، باغات و منازل مسکونی و مستحدثات روستاهای چم روته، داربلوط و ... عرب رودبار و در جهت بهره برداری سد سیمره با ظرفیت کامل هستیم.

در پایان این نشست معاون اول رئیس جمهور برای رفع مشکلات مطرح شده با نظر مساعد قول پیگیری دادند.

کد خبر: ۲۴٬۴۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha