۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
تحریم‌ها علت اصلی کمبود شیرخشک| واردات موقت و مشروط به تامین شیرخشک توسط تولیدکنندگان داخلی است
رئیس سازمان غذا و دارو:

تحریم‌ها علت اصلی کمبود شیرخشک| واردات موقت و مشروط به تامین شیرخشک توسط تولیدکنندگان داخلی است

رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی باعث شد انتقال ارز با مشکل مواجه شود و برخی از شرکت ها نتوانند علیرغم خرید ارز، پولشان را به ذی‌نفع نهایی حواله کنند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، حیدر محمدی در مورد کمبود شیرخشک در بازار، گفت: تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی باعث شد انتقال ارز با مشکل مواجه شود و برخی از شرکت ها نتوانند علیرغم خرید ارز، پولشان را به ذینفع نهایی حواله کنند بنابراین با کمبود برخی اقلام شیرخشک مواجه شدیم از این رو برای تامین شیرخشک اقدام به فراخوان واردات موقت شیرخشک کردیم مشروط به اینکه تولیدکنندگان نتوانند شیرخشک مورد نیاز را تامین کنند.

وی افزود: هر چند امکان جایگزینی برندهای مختلف شیرخشک با هم امکان پذیر است اما برخی از والدین اعلام کردند که اعلام جایگزینی برای ما سخت بوده و ممکن است مشکلاتی برای نوزادانمان ایجاد شود بنابراین اقدام به فراخوان واردات موقت شیرخشک کردیم مشروط به اینکه تولیدکنندگان نتوانند شیرخشک مورد نیاز را تامین کنند.

محمدی ادامه داد: به طور قطع اگر تولیدکنندگان بتوانند شیرخشک را تولید کنند واردات نخواهیم داشت و در مورد برندهایی که مشکل تامین داریم به میزان محدود واردات انجام می دهیم تا مشکل کمبودها رفع شود سپس توجه به تولید داخل در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر: ۲۴۴٬۴۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha