۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
کشورهای CIS به دنبال خرید محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران

کشورهای CIS به دنبال خرید محصولات صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران

تقاضا برای خرید از صنایع پایین دستی پتروشیمی ایران از سوی کشورهای CIS افزایش یافته است.

به گزارش بازار، محمد فرحی نژاد مدیر عامل شرکت جهان کارا کویر که با برند لمیس در این رویداد برای بار نخست حضور دارد، نمایشگاه ایران پلاست را یک رویداد خوب توصیف کرد که با نظم برگزار می شود. وی گفت: چنانچه ساعت بازدید نمایشگاه با توجه به ظرفیت موجود، افزایش یابد شاهد استقبال بیشتری از این نمایشگاه خواهیم بود.

فرحی نژاد از دعوت مشریان خارجی توسط این شرکت برای حضور در ایران پلاست خبر داد و گفت: همان گونه اشاره شد ساعت فعالیت نمایشگاه محدود است و مشتریان مدعو خارجی زمان کافی برای برای بازدید را ندارند.

برند لمیس در صنعت یک بار مصرف و صنایع تکمیلی ظروف غذایی فعالیت دارد که محصولات آن به کشورهایی مانند عراق، امارات، عمان، لبنان، کشورهای آفریقایی و سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود. به گفته مدیر عامل این شرکت، در سال جاری عرضه محصولات در بازارهای داخلی هم در برنامه آنها قرار دارد.

مدیر عامل شرکت جهان کارا کویر می گوید که در ایران پلاست موفق به یافتن مشتریان جدید داخلی و خارجی شده اند. وی اظهار کرد: حضور در نمایشگاه برای ما هم در بخش توسعه بازارهای داخلی و هم بازارهای خارجی به ویژه کشورهای عربی بسیار خوب بوده است. همچنین مشتریانی از روسیه، قزاقستان و CIS نیز به ما مراجعه کرده اند.

فرحی نژاد نمایشگاه ایران پلاست را در مقایسه با نمایشگاه های منقطه ای، قوی توصیف کرد و گفت: ایران پلاست حتی در مقایسه با نمایشگاه های روسیه و بسیاری از کشورهای عربی بسیار توانمند است و پتانسیل پوشش منطقه را نیز دارد. هر مقدار بتوانیم بازاریابی بهتری انجام دهیم، می توانیم وارد بازارهای فرامنطقه ای هم بشویم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۳۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha