۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
آموزش تعمیرات پکیج

آموزش تعمیرات پکیج

اگر علاقمند آموزش تعمیر پکیج دیواری هستید و میخواهید ۱۰۰% به صورت عملی و منطبق با بازار کار دوره تعمیر پکیج دیواری را فرا بگیرید.با ما همراه باشید.

به گزارش بازار، اگر علاقمند آموزش تعمیر پکیج دیواری هستید و میخواهید ۱۰۰% به صورت عملی و منطبق با بازار کار دوره تعمیر پکیج دیواری را فرا بگیرید.با ما همراه باشید

ما در این دوره به شما خواهیم آموخت چگونه با ساختار یک پکیج دیواری آشنا شوید ، چگونه رفع عیب کنید ، نسبت به تعمیر پکیج دیواری اقدام نمائید.و در این شغل موفق باشید  و درآمد ایجاد کنید.

 برای شروع لازم است بدانید پکیج دیواری چیست؟

پکیج دیواری دستگاهی است که با انرژی دریافتی مثل برق ،گاز و آب سرد در ورودی و ایجاد حرارت توسط گاز ، منبع انرژی قطعات توسط برق ،موتور ها ، مبدلها و مدارات الکتریکی آب گرم تامینی برای شستشو ،استحمام و شوفاژ ها را فراهم می آورد ، پکیج های دیواری بدلیل حجم کوچک ، کاهش سر و صدا و لرزش به عنوان یکی از بهترین دستگاههای مورد نیاز در ساختمان ها مورد استفاده قرار میگیرد .پکیج های دیواری امروزه بدلیل استقلال و مدیریت در هر واحد ساختمانی مورد پسند کاربران قرار گرفته است .

ما در دوره آموزش تعمیر پکیج دیواری با استفاده از تجهیزات آموزشی و بهره گیری از اساتید مجرب به انتقال تجربه و مهارت در این شغل خواهیم پرداخت .

آموزش تعمیرات پکیج:معرفی دوره

باید توجه داشت که پکیج دیواری به دلیل کار با گاز شهری، از حساسیت بالایی برخوردار بوده و تنها اندکی بی‌احتیاطی در نصب و تعمیرات آن، می‌تواند منجربه خسارات جانی و مالی فراوانی شود. بنابراین باید پذیرفت که برطرف کردن و عیب‌یابی پکیج از عهده افراد عادی خارج بوده و نصب صحیح و درست، تعمیر یا تعویض اصولی قطعات پکیج دیواری تنها ازعهده تعمیرکاران حرفه‌ای پکیج که با پرداخت هزینه دوره اموزش تعمیرات پکیج و گذراندن دوره تعمیرات پکیج فنی حرفه ای از دانش و مهارت‌های تخصصی این حرفه برخوردار هستند، برمی‌آید.

آموزش تعمیرات پکیج

بنابراین در یک کلام، اگر با شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دانش و مهارت‌های لازم برای نصب و تعمیرات انواع مدل‌ها و برندهای پکیج دیواری آشنا شوید و نکات و ترفندهای مربوط به آن را در دوره تعمیرات پکیج و کلاس تعمیرات پکیج فرا بگیرید. شما با شرکت در دوره تعمیرات پکیج فنی حرفه ای می‌توانید در بازار کار تعمیرات پکیج، حرفی برای گفتن داشته و از طریق ایجاد بازدهی در کسب و کار، درآمد بالایی کسب نمایید.

این نکته را نباید فراموش کرد که با مشاهده فیلم آموزشی یا مطالعه جزوه و کتاب‌های مربوط، نمی‌توان مهارت لازم برای حرفه‌ای شدن در بازار تعمیرات پکیج را به دست آورد. بلکه بهترین راه برای کسب مهارت‌های مورد نیاز این شغل، شرکت در دوره آموزشی تعمیرات پکیج و آموزش تعمیرات کولرگازی در مراکز و آموزشگاه تخصصی پکیج با پرداخت هزینه دوره اموزش تعمیرات پکیج مناسب است. کما اینکه یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای، می‌بایست به سرعت دستگاه را عیب‌یابی کرده و بهترین روش برای رفع مشکل را به کار گیرد.

پکیج دیواری چیست؟

کلمه پکیج (Package) در زبان انگلیسی به معنی مجموعه ای بسته بندی شده است. با توجه به این معنا میتوان فهمید چرا اسم این دستگاه گرمایشی را پکیج گذاشته اند،زیرا این دستگاه همزمان چند کار را به صورت مجموعه انجام میدهد ازجمله گرم کردن آب مصرفی مورد نیازخانه، آب گرم سیستم گرمایش خانه (رادیاتورها) و همینطور استفاده کردن از این دستگاه بصورت آبگرمن در فصل های گرم سال. این دستگاه نسبت به وسایل گرمایشی دیگر محبوبیت بیشتری دارد زیرا هم بازدهی بیشتری دارد، هم امنیت بالاتر و استفاده مستقل از آن راحت تر است.علاوه بر این مزیتها نصب، راه­ اندازی و تعمیر این سیستم راحت تر و هزینه کمتری دارد.

آموزش تعمیرات پکیج

نصب پکیج های مدرن آسان تر شده است، با این حال عیب یابی موثر و تعمیرات پکیج دشوارتر شده است. دوره آموزش تعمیرات پکیج در مجموعه تهران پایتخت شامل تمامی تکنیک های عیب یابی و تعمیر است که کارآموز با گذراندن این دوره با درک کاملی از عملکرد پکیج های ترکیبی و سیستمی ، علائم خرابی در پکیجهای مختلف ، نحوه تعویض قطعات طبق دستورالعمل سازنده ، سرویس دهی تمامی اجزای پکیج و …. در تعمیرات پکیج تسلط پیدا می کند.

این دوره آموزشی بصورت تضمینی در کارگاه مجهز برگزار می شود و آموزش تعمیرات همه برندهای پکیج زمینی و دیواری ایران رایاتور، بوتان و… به همراه آموزش تعمیر آبگرمکن را شامل می شود.این دوره آموزشی جامع و تضمینی در کارگاه مجهز و کاملاً کاربردی برگزار شده و آموزش تعمیر همه برندهای پکیج زمینی و دیواری ایران رایاتور، بوتان و… و نیز آموزش تعمیر آبگرمکن (بصورت رایگان) را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات کولر

کارآموزان شرکت کننده در کلاس پس از ورود به بازار کار، تعمیرکارانی متخصص هستند که به مراتب نسبت به فعالان تجربی این حرفه با علم بیشتر و اصولی تر کار میکنند.آموزش به صورت تضمینی زیرنظر اساتید مجرب و تعمیرکاران حرفه ای

مزایای شرکت در دوره آموزش تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه تهران پایتخت

یکی از مزایای شرکت در دوره‌ تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه تهران پایتخت، برگزاری دوره تعمیرات پکیج به صورت عملی است. در این دوره مراحل آموزشی زیر نظر اساتید بسیار دانا و توانا به هنرجویان ارائه می‌شود. هزینه مناسب و کیفیت بالا یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه تهران پایتخت است. با مقایسه دوره‌های آموزشی آموزشگاه‌های مختلف، به این نکته پی خواهید برد که امکان شرکت در دوره‌های با کیفیت بالا و البته قیمت مناسب فراهم است و به راحتی می‌توانید با صرف هزینه‌ای پایین، وارد بازار کار شوید.

آموزش کامل تعمیرات پکیج یکی دیگر از مزایای شرکت در دوره تعمیرات پکیج دیواری آموزشگاه تهران پایتخت است. کمااینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز، نحوه کار با آنها، انواع تعمیرات و … آموزش داده می‌شود. همچنین این آموزش‌ها توسط اساتید با تجربه و متخصص ارائه می‌شود. تا جایی که اساتید شناخت کامل از بازار کار و درآمدزایی آن دارند و می‌توانند بهترین مشاوره‌ها را برای ورود به بازار کار، ارائه کنند.

بازار کار تعمیرات پکیج دیواری چگونه است؟

امروزه بازار کار تعمیرات پکیج دیواری در ایران و همچنین دنیا رونق گرفته که این رونق، مدیون رشد افقی و عمودی شهرها و توسعه ساختمان سازی است. به طوری که ساختمان های نوساز نیاز به نصب پکیج دارند و این مساله منجربه درآمد بالای شغل نصب پکیج شده است. از طرف دیگر، پکیج های تمام ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی هر چند وقت یک بار نیازمند سرویس و بررسی کامل هستند. لذا نصاب های پکیج در کنار کار نصب، می بایست به تعمیر و سرویس پکیج ها نیز بپردازند به همین دلیل این شغل همواره مشتریان خاص خود را دارد، در آمد تعمیر پکیج بالاست و بازار کار تعمیرات پکیج دیواری به سختی اشباع می‌شود.

بیشتر بخوانید: آموزش تعمیرات چیلر

دوره‌های آموزشی شرکت بوتان به چه شکلی برگزار می‌شود؟

دوره‌های آموزشی شرکت بوتان، مطابق با سرفصل‌های آموزشی این شرکت بوتان برگزار می‌شود. دو جلسه تخصصی از این دوره‌ها که از سوی مدرسین برجسته شرکت بوتان تدریس می‌شود، به تشریح آموزش آبگرمکن‌ دیواری بوتان شامل آبگرمکن‌های B۱۵- ۵۴۱۸- ۳۳۱۵- ۳۲۱۵-۳۱۱۵   اختصاص دارد. در جلسات بعدی دوره‌های آموزشی شرکت بوتان، یک جلسه در مورد آموزش پکیج شوفاژ دیواری بوتان شامل دستگاه‌های کالدا ونزیا و اپتیما بوتان که از پرمصرف‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات بوتان بوده‌اند، آموزش داده می‌شود.

در جلسات دیگر،‌ آموزش تخصصی دیگر محصولات بوتان مانند پرلاپرو، پارما، سی وی ۴۲۴ و به‌خصوص دستگاه ورونا آموزش داده می‌شود. در ماژول آخر، آموزش یکی از پیشرفته‌ترین و حرفه‌ای‌ترین محصولات بوتان بنسرپرو (تنها دستگاه این شرکت که مجهز به شیرپرکن اتومات است و وضعیت انتخاب دمای کانفورت را ارائه می‌گردد.)

از آنجا که آموزش محصولات بوتان طبق دستورالعمل‌ها و سرفصل‌های شرکت بوتان است، مورد تایید این شرکت است و به کارآموزانی که دوره‌های آموزشی شرکت بوتان را می‌گذرانند گواهینامه ارائه خواهد شد. از طرفی دانشجویانی که دارای این گواهینامه تخصصی باشند، در اولویت اول شرکت بوتان برای اخذ نمایندگی قرار دارند.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha