۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
محتوای لایحه اصلاحی بودجه درباره تامین منابع و رفع کسری هاست
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

محتوای لایحه اصلاحی بودجه درباره تامین منابع و رفع کسری هاست

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت تلاش دارد تا با لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کسری منابع خود را در بودجه جبران کند.

به گزارش بازار، علیرضا شهبازی، با اشاره به محتویات لایحه اصلاح موادی از قانون بودجه سال ۱۴۰۲ که اخیرا به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ارسال شده است، گفت: این اصلاحات بیشتر در زمینه تامین منابع بودجه است.

وی تاکید کرد: همچنین دولت در بخش هایی مانند گندم هزینه هایی را متقبل شده است لذا اعداد و پیش بینی هایی در این بخش صورت گرفته بود که محقق نشد بنابراین دولت می کوشد با ارائه این لایحه برخی از این قبیل هزینه ها را تامین کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت در قبال این لایحه به دنبال رفع کسری های صورت گرفته در منابع خود است. همچنین دولت برای تامین منابع جا به جایی های صورت گرفته نیاز به این منابع دارد و ضرورت دارد این موارد انجام شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به زمان بندی ارائه گزارش تفریغ بودجه به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد:دیوان باید این گزارش را هرچه سریعتر به مجلس ارائه دهد، البته هفته های گذشته از این گزارش رونمایی شد.

شهبازی بیان کرد: به دلیل در دستور قرار گرفتن بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، به نظر می رسد گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۱ پس از بررسی برنامه هفتم توسعه به صحن علنی مجلس ارائه و مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر: ۲۴۴٬۲۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha