۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۱
متقاضیان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از توضیحات مدیرعامل صندوق قانع نشدند
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

متقاضیان تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان از توضیحات مدیرعامل صندوق قانع نشدند

فلاحی، سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از حضور مدیرعامل و معاونان صندوق ذخیره فرهنگیان در نشست امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، احمدحسین فلاحی در تشریح نشست امروز (دوشنبه ۲۷ شهریور) کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، عنوان کرد: بررسی دو فقره تقاضای تحقیق و تفحص تعدادی از نمایندگان از عملکرد موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان با حضور مدیرعامل و معاونان مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار کمیسیون آموزش قرار داشت.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس یازدهم افزود: در ابتدای این نشست مدیرعامل صندوق از عملکرد صندوق گزارشی ارائه و در خصوص ابهامات و محورهای کمیسیون از جمله بدهکاری شرکت‌ها، انتصابات و مشکلات بانکی توضیحاتی ارائه کرد.

وی اضافه کرد: در ادامه نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره توضیحات خود را بیان و عنوان کردند که گزارش ارائه شده از سوی قانع کننده نبود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: اما رأی گیری اعضای کمیسیون برای ارجاع این تقاضا به صحن مجلس به جلسه آتی موکول و مقرر شد سئوالات، محورها و پاسخ های مدیرعامل صندوق ذخیره به محورها در اختیار نمایندگان قرار گیرد و هفته آینده در این رابطه رأی گیری شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۱۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha