۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
صادرات ظروف یک بار مصرف ایرانی به ۳ قاره جهان

صادرات ظروف یک بار مصرف ایرانی به ۳ قاره جهان

دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف، مهمترین کشورهای بازارهای هدف صادراتی ظروف یکبار مصرف را کشورهای همسایه عنوان کرد.

به گزارش بازار، محمدباقر آل آقا دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف، گفت: به طور معمول در روز نخست نمایشگاه بازدیدکنندگان کمتری حضور دارند، اما اکنون در روز دوم شاهد حضور خوب بازدیدکنندگان در نمایشگاه هستیم.

آل آقا درباره حضور تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف در نمایشگاه ایران پلاست گفت: تعدادی از اعضای انجمن و همچنین شرکت های غیر عضو در این نمایشگاه به عنوان غرفه گذار محصولات خود را به نمایش عموم گذاشته اند. البته با توجه به نوع محصول، تولیدکنندگان ظروف یکبار مصرف بیشتر در نمایشگاه چاپ و بسته بندی حضور بیشتری دارند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان ظروف اظهار کرد:در برگزاری نمایشگاه ایران پلاست نتایج خوبی برای تولیدکنندگان در جهت افزایش فروش محصولات در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

وی گفت: از جمله مزایای ایران پلاست حضور بازدیدکنندگان تخصصی در آن است و بر عکس بیشتر نمایشگاه ها کمتر شاهد حضور افراد متفرقه هستیم. در این دوره شاهد حضور غرفه گذاران زیادی از کشور چین هستیم که امیدوارم در دوره های بعد تنوع مشارکت کنندگان خارجی بیشتر شود.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۱۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha