۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
کاهش تعداد استخدام و فرصتهای شغلی در بریتانیا در پی تغعیف بازار شرکتهای صنعتی
گاردین خبر داد؛

کاهش تعداد استخدام و فرصتهای شغلی در بریتانیا در پی تغعیف بازار شرکتهای صنعتی

گاردین از کاهش تعداد استخدام و فرصت های شغلی در بریتانیا به دلیل رشد کم اقتصاد این کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ روزنامه گاردین از کاهش تعداد استخدام و فرصت های شغلی در بریتانیا به دلیل رشد کم اقتصاد این کشور خبر داد.

نظرسنجی های موسسه BDO که به تازگی توسط گاردین منتشر شده نشان می دهد کاهش رشد تولید در کارخانه های صنعتی بریتانیا منجر به کاهش استخدام فرصت های شغلی در این کشور شده است.

از سوی دیگر، گفته می شود جدایی بریتانیا از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۶ سرآغاز کاهش فرصت های شغلی در این کشور شده که پیش از آن، همه گیری کرونا نیز تا حد زیادی این موضوع را تشدید نمود.

به گفته BDO، دلیل اصلی کاهش فرصت های شغلی در بریتانیا کاهش تعداد مشتریان شرکت های صنعتی این کشور در داخل و خارج بوده است. در همین راستا، اکثر شرکت های صنعتی این کشور تعداد برنامه های آتی خود برای استخدام نیروی کار را به شدت کاهش داده اند.

پیش بینی می شود میزان استخدام نیروی انسانی در شرکت های صنعتی بریتانیا طی ماه های باقی مانده از سال جاری دستکم ۰.۵ درصد کاهش یابد.

«وریتی دیویج» مدیر بخش سیاست گذاری شرکت Make UK معتقد است سال آینده در بهترین حالت، بازار کار بریتانیا ثابت خواهد ماند و البته احتمال وخیم تر شدن اوضاع کاملا وجود دارد.

کد خبر: ۲۴۴٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha