۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری وتامین اجتماعی نیازمند سیاست گذاری است
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری وتامین اجتماعی نیازمند سیاست گذاری است

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: باید یک سیاستی را برای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تدوین کنیم.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابایی، با اشاره به بررسی موضوع «همسان سازی حقوق بازنشستگان» در مجلس و همچنین توجه به این مسئله در لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:مسئله بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی برای ما بیش از پیش حائز اهمیت است. ما به هر طریق ممکن باید در برنامه هفتم توسعه و در صحن علنی مجلس و در هر جایی که ممکن است یک سیاستی را برای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی تدوین کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به واقع جای این مسئله در برنامه هفتم توسعه خالیست لذا ما در این مبحث پیشنهاداتی از کمیسیون‌های مختلف داشته‌ایم که متاسفانه به درستی مورد بررسی قرار نگرفت. با این حال جمع‌بندی و جلساتی داشته ایم که تا به شکل‌های گوناگون این موضوع را در صحن علنی مجلس مطرح کنیم چرا که این مسئله جز موارد مهم ما قلمداد می‌شود.

حاجی بابایی تاکید کرد:پیشنهادات در زمینه همسان سازی حقوق بازنشستگان حتماً در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

کد خبر: ۲۴۳٬۹۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha