۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با مولدسازی غیرمنصفانه است
رئیس‌ جمهور:

طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با مولدسازی غیرمنصفانه است

رئیس‌ جمهور گفت: طرح برخی اتهامات ناروا در ارتباط با آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن قانون مولدسازی غیرمنصفانه است که احتمالا با انگیزه‌های خاصی بیان می‌شود.

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی، امروز یکشنبه در نشست هیئت دولت با توجه به سپری شدن نیمی از سال «رشد تولید و مهار تورم» اظهار داشت: همه بخش‌های اجرایی موظفند که کارهای ۶ ماه گذشته خود را از منظر شعار سال، رصد و بازنگری کنند تا چنانچه در تحقق این هدف، خلاء یا نارسایی وجود دارد، فوری برطرف کنند.

رئیس جمهور با تأکید بر تسریع در اجرای قانون مولدسازی، افزود: مولدسازی، الزام قانونی اجرا نشده از دولت‌های قبل بود که دولت مردمی برای کمک به رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری اموال مازاد دولت، آیین‌نامه‌ای برای تسهیل و تسریع اجرای آن تدوین کرد. بنابر این، بعضی اتهامات ناروا درباره آیین‌نامه اجرایی و تلاش‌های دولت برای عملیاتی کردن این قانون، غیر منصفانه است که احتمالا با انگیزه‌های خاص بیان می‌شود.

رئیسی، همچنین از همه دستگاه‌ها و دست‌اندرکاران تمهید و تسهیل حضور با شکوه و عظیم عاشقان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه‌السلام، قدردانی کرد و گفت: ۲۵ شهریور، جلوه دلدادگی مردم دین‌مدار ایران اسلامی به امام رضا علیه‌السلام و اهل بیت رسول گرامی اسلام، صل الله علیه و آله و سلّم، در سراسر کشور بود و باید برای شکر این نعمت، سر بر آستان الهی بگذاریم.

گفتنی است در این نشست، استانداران هرمزگان و ایلام، از روند اجرای برنامه‌های دولت، مصوبات سفرهای استانی، احیای واحدهای تولیدی راکد و پیشرفت‌های انجام شده در حوزه عمران و زیرساخت‌های استان محل مأموریت خود در ۲ سال گذشته، گزارش‌هایی ارائه کردند.

کد خبر: ۲۴۳٬۹۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha