۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
ایران پلاست فرصتی برای همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی است

ایران پلاست فرصتی برای همگرایی فعالان صنعت پتروشیمی است

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلیمر در خاورمیانه و بزرگترین رویداد صنایع تکمیلی و میان دستی پتروشیمی کشور است.

به گزارش بازار، رضا نکوئی مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلیمر در خاورمیانه و بزرگترین رویداد صنایع تکمیلی و میان دستی پتروشیمی کشور است در هفدهمین دوره خود مورد استقبال بی نظیرشرکت های داخلی و خارجی قرار گرفته است.

وی افزود: این نمایشگاه با توجه به گستردگی بازار پلیمر و رشد روزافزون آن در جهان محلی برای تبادل دانش و فناوری و همچنین دیدار سرمایه گذاران با فعالان این صنعت خواهد بود.

نکوئی با بیان این که تکمیل زنجیره ارزش و ارائه محصولات با ارزش افزوده بالاتر باید با برگزاری این نمایشگاه پیگیری شود، گفت: باید سرمایه گذاران بتوانند با توجه به بازدهی مطلوب در این صنعت، ظرفیت های صادراتی در این صنعت پویا را شناسایی کنند.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای رسیدن به ظرفیت تولید ۱۹ میلیون تنی محصولات پلیمری در سال ۱۴۰۶ این هدف گذاری با حضو فعال اندیشمندان و صنعتگران این حوزه محقق خواهد شد.

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی بیان کرد: در طول مدت برگزاری این نمایشگاه، سرمایه گذاران خارجی از کشورهای مختلف به ویژه کشورهای همسایه که بازار این محصولات محسوب می شوند از نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

نکویی خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده مدیران شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی از کشورهای مختلف و همچنین سفیران و رایزن های اقتصادی ضمن بازدید از نمایشگاه، گفتگوهایی نیز با شرکت های ایرانی خواهند داشت.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۴۳٬۶۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha