۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
ابعاد حادثه رزمجاه در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد 
رئیس کمیسیون معدن مجلس در گفتگو با بازار:

ابعاد حادثه رزمجاه در مجلس مورد بررسی قرار می گیرد 

دامغان- دهقانی، رئیس کمیته معدن کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از بررسی ماجرای جان باختن شش کارگر معدنچی در معدن رزمجاه غربی دامغان خبر داد. 

الله وردی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، از بازدید اعضای کمیسیون معدن مجلس شورای اسلامی از معادن البرز شرقی و به ویژه رزمجاه غربی خبر داد و ابراز کرد: این بازدید با هدف حضور میدانی نمایندگان و بازدید شرایط صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه بررسی حادثه رزمجاه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد، افزود: کمیسیون معدن مجلس به این موضوع ورود کرده است.

عضو خانه ملت با بیان اینکه ابعاد مختلف جان باختن شش معدنچی با حضور مسئولان معدن و البرز شرقی مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: در نشستی با مسئولان معدن و همچنین مسئولان شهرستان دامغان و شاهرود به ابعاد این موضوع پرداخته شده است.

دهقانی از اعلام گزارش در کمیسیون معدن مجلس خبر داد و افزود: نمایندگان عضو کمیسیون اهتمام ویژه ای دارند تا ابعاد حادثه بررسی شود تا بتوانیم از وقوع دوباره چنین رویدادهایی جلوگیری کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای یافتن علت اصلی یک تیم حقیقت یاب نظارتی و اجرایی از تهران در آینده نزدیک به محل حادثه اعزام خواهد شد، گفت: تمام ابعاد ماجرا مورد تحلیل قرار می گیرد.

عضو کمیسیون معدن مجلس همچنین گفت: یکی از مهمترین نکاتی که در بازدید از رزمجاه و طزره مورد تاکید قرار گرفت ایمنی معادن است که نکاتی را به مسئولان البرز شرقی و همچنین مسئولان ارشد شهرستان دامغان نیز متذکر شدیم.

کد خبر: ۲۴۳٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha