۲۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
پیگیری های انجمن پلیمر و پلاستیک استان تهران به ثمر نشست|پتروشیمی آبادان خسارت های قبلی را جبران کند
بازار خبر داد

پیگیری های انجمن پلیمر و پلاستیک استان تهران به ثمر نشست|پتروشیمی آبادان خسارت های قبلی را جبران کند

پیگیری های مکرر انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک استان تهران در مورد کیفیت نامرغوب پودرPVCS۵۷ پتروشیمی آبادان به نتیجه رسید.اعضای این انجمن می گویند پتروشیمی آبادان باید خسارت های قبلی را جبران کند.

بازار؛ گروه آب و انرژی: پیگیری های مکرر انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک تهران در مورد کیفیت نامرغوب PVCS۵۷ تولیدی در پتروشیمی آبادان به نتیجه رسید

بر اساس آنچه مدیرعامل پتروشیمی آبادان اعلام کرده اورهال این واحد به اتمام رسیده و رطوبت تولید شده در این واحد تولیدی از این پس به ۰.۳ درصد کاهش خواهد یافت. ضمن اینکه وعده داده شده که حداکثر از دو هفته آینده از کاغذ با کیفیت بهتری در بسته بندی محصولات استفاده نموده و PVCS۵۷ با کیفیت بالا و بسته بندی استاندارد به خریداران عرضه خواهد شد.

هرچند که پتروشیمی آبادان وعده داده مشکل کیفیت و بسته بندی محصولات را از این پس رفع خواهد شد اما رشیدی رییس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک تهران می گوید پتروشیمی آبادان باید خسارتی که در طول سال های گذشته به فعالین این صنعت وارد کرده را جبران کند

هرچند که پتروشیمی آبادان وعده داده مشکل کیفیت و بسته بندی محصولات را از این پس رفع خواهد شد اما رشیدی رییس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک تهران می گوید پتروشیمی آبادان باید خسارتی که در طول سال های گذشته به فعالین این صنعت وارد کرده را جبران کند.

او به بازار می گوید: رطوبت بالای پی وی سی های پتروشیمی آبادان باعث افت کیفیت محصولات تولیدی کارخانجات اعضای انجمن شده و در برخی موارد بی کیفیتی مواد اولیه باعث می شود استانداردهای لازم پاس نشده و همین مساله خسارت زیادی را به آنها در گذشته وارد کرده است.

ورشکستگی به دلیل بی کیفیتی مواد اولیه

رشیدی با بیان اینکه در ماه های گذشته تعداد زیادی از واحدهای پلیمری به علت ورشکستگی اعلام فروش کرده یا به دنبال تغییر فعالیت خود هستند، ادامه داد: مهم ترین دلیل این تصمیم مشکلات موجود PVC های تولیدی پتروشیمی آبادان بوده است.

مهندس حدادی نایب رییس انجمن تولیدکنندگان پلیمر و پلاستیک تهران با بیان اینکه کیفیت نامناسب بسته بندی ها باعث پاره شدن کیسه های مواد هنگام حمل و تخلیه شده و ریخت و پاش مواد باعث کسری بار می شود، ادامه داد: به عنوان مثال در یک تریلی ۲۰ تنی ۷۰۰ الی ۸۰۰ کیلو گرم وزن خالص مواد کسری داشته است. اینها بخشی از خسارت هایی که پتروشیمی آبادان به تولیدکنندگان کشور و اعضای انجمن پلیمر وارد کرده است.

گفتنی است از PVCS۵۷ معمولا در تولید اتصالات UPVC استفاده می شود که مورد استفاده آن در صنایع ساختمان سازی، صنعت و کشاورزی می باشد.

کد خبر: ۲۴۳٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha