۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
ضرورت اخذ مالیات از اراضی بایر و بلااستفاده
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس تاکید کرد

ضرورت اخذ مالیات از اراضی بایر و بلااستفاده

نجف زاده، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه در شرایط کنونی ضروری است، وزارت راه و شهرسازی و دولت عزم جدی برای اجرای این قانون دارند و امیدوارم به سرعت روند اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، عادل نجف‌زاده، با اشاره به ضرورت ساماندهی بازار مسکن، گفت: دولت باید از ابزارهای مختلف برای مدیریت بازار مسکن استفاده کند، زیرا در شرایط کنونی به دلیل کاهش تولید مسکن قیمت ها افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت می تواند در بخش ارائه تسهیلات ارزان قیمت به بخش خصوصی با نظارت خود اقدام کند که این مسئله می تواند در تعدیل قیمت مسکن اثرگذار باشد.

ضرورت اخذ مالیات از اراضی بایر و بلااستفاده
وی بر ضرورت اخذ مالیات از اراضی بایر و بلااستفاده، مسکن های خالی از سکنه و ساختمان های نیمه کاره تأکید کرد و گفت: این اقدام می تواند در چرخه تولید مسکن اثرگذار باشد و قطعا موجب کاهش قیمت در بازار خواهد شد، زیرا با این راه کار مالکان مجبور می شوند که در اراضی خود مسکن تولید کنند.

اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه در شرایط کنونی ضروری است
نجف زاده دامه داد: اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی از سکنه در شرایط کنونی ضروری است، وزارت راه و شهرسازی و دولت عزم جدی برای اجرای این قانون دارند و امیدوارم به سرعت روند اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی شود.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: اخذ مالیات از خانه های خالی موجب می شود که مالکان، مساکن خود را یا اجاره داده و یا به فروش برسانند و قطعا این مسئله در کاهش قیمت ها اثرگذار خواهد بود.

کد خبر: ۲۴٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha