۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱
پرونده ۴میلیارد ریالی برای یک واحد متخلف در مازندران تشکیل شد
رئیس سازمان صمت مازندران:

پرونده ۴میلیارد ریالی برای یک واحد متخلف در مازندران تشکیل شد

ساری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از تشکیل پرونده چهار میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه آرد و جو دامی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از صمت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در بازرسی های خود موفق به کشف عرضه خارج از شبکه آرد و جو دامی شدند و در بازرسی از یک واحد خبازی مشخص شد که این واحد صنفی مبادرت به عرضه خارج از شبکه آرد می‌کرد و برای این واحد پرونده تخلف به میزان بیش از یک میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: در تداوم روند نظارت بر توزیع نهاده های دامی، بازرسان این سازمان در غرب استان موفق به شناسایی یک واحد دامی که به مبادرت به عرضه خارج از شبکه ۲۶۱ تن جو دامی کرده بود، شده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اظهار داشت: برای این واحد دامی پرونده تخلف به میزان سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

قوانلو در پایان با اعلام اینکه پرونده های متشکله جهت صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز مازندرانی در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، احتکار، عدم درج قیمت و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

کد خبر: ۲۴٬۳۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha