۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
جاهای دیدنی اروپا؛ از پاریس تا واتیکان

جاهای دیدنی اروپا؛ از پاریس تا واتیکان

جاذبه‌های توریستی و مقاصد گردشگری اروپا موجب شده تا هر ساله گردشگران بسیاری به قاره سبز سفر کنند.

به گزارش بازار، جاذبه‌های توریستی و مقاصد گردشگری اروپا موجب شده تا هر ساله گردشگران بسیاری به قاره سبز سفر کنند. قاره اروپا طبیعت بسیار بی‌نظیری دارد و هرکدام از کشورهای این قاره، جزو خوش آب‌وهواترین کشورهای جهان هستند. اقوام مختلفی در سراسر اروپا زندگی می‌کنند که سنت‌ و فرهنگ بسیار جذابی دارند.

قاره اروپا گنجینه‌ای است از دوران مختلف زندگی بشر و هر جایی از این قاره تاریخ منحصربه‌فردی دارد. در این مقاله قصد داریم جاهای دیدنی اروپا را معرفی کنیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین مقاصد گردشگری و توریستی کشورهای مختلف اروپایی خواهیم داشت. اگر شما هم عاشق سفر هستید؛ در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پاریس و برج ایفل؛ یکی از زیباترین جاهای دیدنی اروپا

برج ایفل به‌عنوان نمادی از کشور فرانسه شناخته می‌شود و این برج یکی از مهم‌ترین سازه‌های فلزی جهان است. ساخت برج فلزی ایفل در سال ۱۸۸۷ شروع شد و تا سال ۱۸۸۹ ادامه داشت. جالب است بدانید برج ایفل تا به حال رنگ‌های متفاوتی داشته و روزگاری برج ایفل به رنگ قهوه‌ای شاه بلوطی خودنمایی می‌کرده است.

برج ایفل از همان ابتدا به‌صورت مرتب نوسازی می‌شود و تقریبا هر ۷ سال یکبار رنگ برج ایفل مرمت می‌شود تا قطعه‌های فلزی این برج زیبا از بین نرود. برج ایفل یکی از بلندترین سازه‌های فلزی ساخت بشر است و ارتفاعی در حدود ۳۲۴ متر دارد.

برج ایفل یکی از بهترین لوکیشن‌های عکاسی در جهان است و گردشگران بسیاری در اطراف برج ایفل مشغول عکاسی پرتره هستند. یکی از ویژگی‌های جذاب برج ایفل، چراغ‌های برج است. چراغ‌های برج ایفل در طی سال‌های مختلف، به‌منظور ادای احترام به قربانیان حوادث مختلف خاموش می‌شود یا رنگ‌های دیگری می‌گیرد. برای سفر به کشورهای اروپایی و رزرو بلیط هواپیما می‌توانید از خدمات آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. آژانس هواپیمایی طاهاگشت سال‌ها است در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند و خدمات بسیار مطلوبی را در زمینه سفر و تورهای گردشگری ارائه می‌دهد.

جاهای دیدنی اروپا؛ از پاریس تا واتیکان

سفر به سوئیس؛ کشور شکلات و ساعت‌های باشکوه

سوئیس یکی از کشورهای کوچک اروپایی است که جمعیت ۸ میلیون نفری دارد. طبیعت بی‌نظیر و جذاب سوئیس موجب شده تا این کشور به یکی از بهترین جاهای دیدنی اروپا تبدیل شود. منظره‌های طبیعی سوئیس شبیه به کارت پستال‌ است و رشته کوه‌های آلپ سراسر این کشور سرسبز را احاطه کرده‌اند.

کشور سوئیس مهد شکلات و ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت است و بسیاری از شرکت‌های ساعت‌سازی جهان در سوئیس قرار دارند. شهر ژنو یکی از جاهای دیدنی سوئیس بوده که خدمات شهروندی در این شهر به نسبت سایر شهرهای اروپایی بسیار گران‌تر است.

دفتر مرکزی بسیاری از شرکت‌های بزرگ مانند سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی در ژنو سوئیس قرار گرفته است. شهر زوریخ نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین شهر سوئیس شناخته می‌شود و جاذبه‌های گردشگری بسیاری در این شهر زیبا وجود دارد. اگر قصد سفر به کشور سوئیس را دارید، از طریق آژانس هواپیمایی طاهاگشت می‌توانید، تور سوئیس را تهیه کنید. تور سوئیس طاها گشت خدمات متنوع و بسیار مطلوبی را به گردشگران ارائه می‌دهد و یکی از بهترین تورهای گردشگری خارجی آژانس هواپیمایی طاها گشت است.

سفر به یونان؛ تماشای تاریخ از ارتفاعات آکروپولیس

یونان یکی از زیباترین مقاصد بین کشورهای اروپایی است. شهرهای یونان مهد تمدن‌های باستانی هستند و بسیاری از اتفاقات دوران باستان از یونان قدیم رقم خورده است. شهر آتن پایتخت یونان به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین جاهای دیدنی اروپا شناخته می‌شود. آتن جزو قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که قدمت آن به دوران نوسنگی می‌رسد. شهر باستانی یونان بارها مورد حمله اشغالگران مختلف قرار گرفته است و پادشاهان بسیاری یادگاری‌های عظیمی را در یونان به جا گذاشته‌اند.

آکروپولیس یکی از باستانی‌ترین بناهای جهان است که در آتن پایتخت یونان قرار گرفته است. آکروپولیس در دوران باستان شاهد جشن‌ها و آیین‌های بسیاری بوده و در حال حاضر به‌عنوان معروف‌ترین اثر تاریخی یونان شناخته می‌شود. معابد بسیاری در منطقه آکروپولیس وجود دارد که قدمت برخی از آن‌ها به سال‌ ۴۴۷ قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد. اگر قصد سفر به مهد تمدن تاریخ و اروپا را دارید، می‌توانید از تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. طاها گشت جزو باسابقه‌ترین آژانس‌های هواپیمایی است و بهترین قیمت تور اروپا را طاها گشت ارائه می‌دهد.

ایتالیا؛ نمادی از روم بوستان

کشور ایتالیا به‌عنوان سرزمینی قدیمی و باستانی شناخته می‌شود و تاریخ چند هزارساله‌ای دارد. در حدود نیمی از کشور ایتالیا را کوهستان‌های زیبا و تپه‌های سرسبز پوشانده است. برج پیزا به‌عنوان یکی از جاهای دیدنی ایتالیا شناخته می‌شود و گردشگران بسیاری برای مشاهده این برج زیبا به ایتالیا سفر می‌کنند. ساخت برج پیزا تقریبا ۱۷۷ سال زمان برد. در اصل به علت پایه‌های ضعیفی که این برج داشت، ساخت آن به‌مدت ۱ قرن نیمه کاره ماند. کولوسئوم به‌عنوان سالن آمفی‌تئاتر روم باستان شناخته می‌شود. کولوسئوم به‌عنوان یکی از زیباترین بناهای تاریخی جهان است و قدمت آن به سال ۸۰ بعد از میلاد برمی‌گردد.

نبردهای خونین گلادیاتورها در زمان پادشاهی رومیان در همین مکان صورت می‌گرفته است. در حقیقت کولوسئوم مانند یک استادیوم بزرگ بوده که گنجایشی معادل ۵۰ تا ۸۰ هزار نفر را داشته است. در سفر به ایتالیا می‌توانید از کوچک‌ترین کشور دنیا نیز بازدید کنید. کشور واتیکان به‌عنوان کوچک‌ترین دولت مستقل جهان شناخته می‌شود. در اصل کشور واتیکان در وسط شهر رم ایتالیا قرار گرفته است. بناها و موزه‌های تاریخی بسیار باشکوهی در واتیکان قرار دارد که گردشگران بسیاری هر ساله به این مقصد جذاب سفر می‌کنند. جالب است بدانید اقامتگاه رسمی کلیسای کاتولیک جهان در شهر واتیکان قرار دارد.

جاهای دیدنی اروپا؛ از پاریس تا واتیکان

سفر به جاهای دیدنی اروپا؛ با تورهای گردشگری طاها گشت

در این مقاله در رابطه با جاهای دیدنی اروپا صحبت کردیم و اشاره‌ای به مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اروپا داشتیم. سفر به کشورهای اروپایی بسیار شگفت‌انگیز و جذاب می‌تواند باشد. تاریخ و فرهنگ غنی کشورهای اروپایی در کنار طبیعت بکر و بی‌نظیر اروپا، بهترین سفر را برای هر گردشگری به ارمغان خواهد آورد. برای خرید تورهای گردشگری اروپا می‌توانید از خدمات تورهای گردشگری آژانس هواپیمایی طاهاگشت استفاده کنید. طاهاگشت برگزار کننده بهترین تورهای گردشگری داخلی و خارجی است و بهترین سفرهای توریستی را برای مسافران فراهم می‌کند. برای آشنایی بیشتر با تورهای مختلف آژانس هواپیمایی طاها گشت پیشنهاد می‌کنیم به آدرس اینترنتی tahagasht.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۴۳٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha