۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
کرونا به فعالیت اقتصادی ۳ میلیون کارگاه در کشور آسیب زده است
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

کرونا به فعالیت اقتصادی ۳ میلیون کارگاه در کشور آسیب زده است

تهران- معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کرونا به فعالیت اقتصادی ۳ میلیون کارگاه در کشور آسیب زده است.

به گزارش خبرنگار بازار، عیسی منصوری عصر یکشنبه در نشست شورای اشتغال استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، در استانداری تهران برگزار شد با اشاره به اینکه معطل نگه داشتن واحدهای متضرر از کرونا برای دریافت حمایت قابل پذیرش نیست.

منصوری با بیان اینکه واحدهایی که در زنجیره تولید و در حوزه توزیع قرار دارند در پرداخت تسهیلات، دارای اولویت هستند گفت: بخش کشاورزی در جریان پسا کرونا زودتر خود را بازیابی خواهد کرد اما بخش خدمات و تولید که تالثیر بیشتری از کرونا دیدند و خسارت بالاتری را متحمل شدند باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه باید با تمام امکانات جهت اطلاع رسانی ارائه تسهیلات به واحدهای آسیب دیده اقدامات صورت بگیرد افزود: هنوز بسیاری از واحدها از ارائه این تسهیلات بی خبر هستند.

وی گفت: نحوه تخصیص تسهیلات به واحدهای آسیب دیده بر اساس بر این اساس نیروی کار حفظ شده مبلغ ۱۲ میلیون تومان و واحدهایی که به اجبار تعطیل شده‌اند ۱۶ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد و تنفس سه ماهه در نظر گرفته شده است.

کد خبر: ۲۴٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha