۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
اقلام اساسی مورد نیاز زائران رضوی در استان سمنان تامین شده است 
رئیس صمت سمنان در گفت‌وگو با بازار:

اقلام اساسی مورد نیاز زائران رضوی در استان سمنان تامین شده است 

سمنان- احمدی، رئیس سازمان صمت سمنان از شروع پیک تردد زائران رضوی طی ایام پایان ماه صفر در استان خبر داد و گفت: اقلام اساسی مورد نیاز زائران به ویژه سوخت، تامین شده است. 

یادگار احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به آغاز پیک تردد زائران رضوی در استان سمنان همزمان با فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و سالروز شهادت امام رضا(ع) و رحلت رسول الله(ص) بیان کرد: طبق تجربه سنوات قبل پیش بینی می شود که نزدیک به پنج میلیون زائر رضوی در استان حضور پیدا کنند لذا در ستاد تنظیم بازار استان نیز تاکید شد که اقلام اساسی مورد نیاز زائران تامین شود.

وی با بیان اینکه تامین اقلام اساسی مورد نیاز به ویژه مقوله سوخت در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تمام دستگاه های اجرایی مرتبط و ذی ربط پای کار هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه ارتقای کیفیت ارائه خدمات به زائران از ورودی استان تا خروجی، اولویت ما است، تاکید داشت: یکی از نخستین اقداماتی که در این زمینه صورت گرفته بررسی انبارهای کالاهای اساسی برای رصد وضعیت موجودی است دومین موضوع طرح مقوله قیمت اقلام در ستاد تنظیم بازار بود که خوشبختانه این امر نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

احمدی با بیان اینکه در تمام شهرستان های استان سمنان فرمانداران و ستادهای تنظیم بازار و ستاد خدمات تسهیل سفر، پای کار هستند تا مایحتاج مورد نیاز زائران تامین و توزیع شود، بیان کرد: کاشتی های بازارهای شهرستان های استان هم مورد بررسی قرار گرفته و خوشبختانه باید گفت که مشکلی در زمینه ارائه خدمات به زائران وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقلام اساسی مانند نان، مرغ و گوشت، روغن و برنج و ... به وفور در بازار توزیع شده و مشکلی به لحاظ کمبود احتمالی وجود ندارد، افزود: در ایام دهه پایانی صفر نیز کمیته ویژه نظارت بر سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، رستوران ها، مغازه ها و مسافربر ها و ... را نیز در دستور کار قرار داده ایم و طرح های ویژه نظارتی در استان هم اکنون نیز در دست اجرا هستند.

به گزارش بازار، پیش بینی می شود پنج میلیون زائر رضوی در هفته پیش رو از استان سمنان به مقصد مشهد تردد داشته باشند. این موضوع در صورتی اهمیت پیدا می کند که بدانیم تمام هشت شهرستان استان سمنان روی هم ۷۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر: ۲۴۳٬۰۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha