۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
نایلون حبابدار و ویژگی های آن

نایلون حبابدار و ویژگی های آن

نایلون حبابدار به نایلونی گفته می شود که شفاف و ضربه گیر است و برای بسته بندی محصولات از آن استفاده می شود.

به گزارش بازار، نایلون حبابدار به نایلونی گفته می شود که شفاف و ضربه گیر است و برای بسته بندی محصولات از آن استفاده می شود. این نایلون از زمان های گذشته تا به امروز برای بسته بندی ها استفاده می شود و یک متریال عالی برای امور بسته بندی می باشد. سطح نایلون ضربه گیر پوشیده از حباب است و این حباب ها که پوشیده شده از هوا هستند ، همانند ضربه گیر هایی عمل می کنند و موجب سالم ماندن کالا ها در بسته بندی می شوند.

ویژگی نایلون حبابدار

در صنعت بسته ‌بندی از انواع نایلون ها به منظور بسته بندی کالا ها استفاده می شود که در این میان نایلون حباب دار ، یکی از پر مصرف ترین متریال بسته بندی است که از آن می توان برای بسته بندی انواع محصولات استفاده کرد. برای انتقال لوازم به محل دیگر نیز می توان لوازم را با پوششی از نایلون ضربه گیر بسته بندی کرد که این کار به راحتی به روش دستی انجام می گیرد. شما با خرید رول نایلون حبابدار  می توانید آن را به دور کالا ها بپیچانید و با استفاده از چسب آن را محکم کنید. نایلون ‌های مختلفی برای روکش کردن محصولات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل بهداشتی بودن نایلون ضربه گیر ، می توان از آن برای کالا های دارویی و بهداشتی نیز استفاده کرد. پوشش دهی محصولات به وسیله ی نایلون ضربه گیر مزایای زیادی دارد. بسته بندی با نایلون حبابدار مانع از ورود  گرد و غبار و آلودگی و رطوبت به داخل بسته ها می شود. این نایلون می تواند در مقابل عوامل محیطی از کالا ها حفاظت نماید. با استفاده از نایلون حباب دار بسته بندی ها کم حجم هستند و به راحتی می تاون حمل و نقل بسته ها را انجام داد.

دلیل استفاده از نایلون ضربه گیر

همواره تولید کنندگان به دنبال روشی برای بسته بندی هستند که این بسته بندی بتواند از کالا ها محافظت خوبی را ایجاد کند و همچنین صرفه ی اقتصادی داشته باشد بنابراین استفاده از نایلون ضربه گیر می تواند روش اقتصادی و موثر باشد. در واقع نایلون حبابدار بسیار متفاوت از سایر نایلون های بسته بندی است زیرا این نایلون علاوه بر داشتن مزایای نایلون های دیگر برای بسته بندی مانند حجم کم ، وزن کم، ضد نفوذ آلودگی و رطوب و.. دارای مزیت ضربه گیری هم می باشد در نتیجه نایلون حباب دار می تواند از  کالا های شکستنی محافظت نماید. این نایلون مانع از ورود ضربه به کالا شده و به همین دلیل کالا های شکستنی و حساس سالم می مانند.

شرکت دریا پلااستیک از مجموعه های تولیدی نایلون حبابدار است که انواع این نایلون را در ابعاد و مدل های مختلف ارائه می کند. برای خرید نایلون حبابدار با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید. محصولات دریا پلاستیک دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و با مناسب ترین قیمت ارائه می شوند.

نایلون حبابدار

پلاستیک حبابدار چیست؟

همان طور که گفتیم نایلون ضربه گیر ، نایلونی با مشخصات خاص و ویژه است که در امور بسته بندی از آن استفاده می شود. این نایلون شفاف و ضربه گیر است. نایلون حبابدار به وسیله ی حباب های موجود بر روی سطحش مانع از ورود ضربه به کالا ها شده و در نتیجه کالا ها به صورت سالم انتقال پیدا می کنند به همین دلیل است که تولید کنندگان زیادی از نایلون حبابدار استفاده می کنند. این بسته بندی را به صورت تکی و یا در کنار بسته بندی های دیگر مانند کارتن ها مشاهده کرده ایم به طوری که می توان هم به تنهایی از نایلون حباب دار و با پیچاندن آن به دور کالا ها استفاده کرد و یا به صورت بسته بندی اولیه از نایلون حبابدار استفاده کرد و سپس بسته را در کارتن و جعبه قرار داد.

بسته بندی با نایلون ضربه گیر

استفاده از بسته بندی خوب برای تولید کنندگان بسیار مهم است و در صورتی که بسته بدی کیفی و کاریی لازم را نداشته باشد، کالا ها دچار آسیب هایی مانند خط و خش ، شکستگی، ساییدگی و.. می شوند به همین دلیل یکی از مهم ترین بخش ها برای عرضه ی محصولات به بازار ، استفاده از متریال بسته بندی مناسب و کاربردی است. بنابراین برای جلوگیری از خسارات ناشی از بسته بندی های نامناسب بهتر است از بسته بندی خوبی کمک گرفت. از نایلون ضربه گیر می توانید برای پوشش دهی به هر کالایی استفاده کرد،  به صورتی که برای شیشه ها، لوازم خانگی بزرگ مانند یخچال و مبل و... ، انواع لوازم الکترونیکی، ظروف خانگی و.. از نایلون حبابداراستفاده می شود. برای کالا های بزرگ تر از نایلون حباب دار با حباب های درشت و برای کالا ها کوچک تر از نایلون حبابدار با حباب های ریز استفاده می شود.

خرید نایلون حبابدار

نایلون حبابدار یکی از مهم ترین متریال بسته بندی در کارخانجات است و نیاز به این نایلون در مراکز تولیدی بسیار زیاد شده است. نایلون حبابدار ارزان قیمت و سیار کاربردی است به همین دلیل تولد کنندگان از مزایای این نایلون بهره می برند. به همین دلیل مجموعه های مختلفی خرید نایلون حبابدار را انجام می دهند. این مجموعه ها خرید نایلون حباب دار را به صورت عمده انجام می دهند که به صرفه باشد. شرکت دریا پلاستیک از مراکز معتبری است که فروش نایلون حباب دار را به صورت بدون واسطه ارائه می کند و می توانید  انواع نایلون مصرفی خود را به صورت مستقیم از تولیدی تهیه کنید. دریا پلاستیک از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلون های بسته بندی مانند نایلون حباب دار است که انواع این نایلون را در مدل ها و ابعاد گوناگون ارائه می کند. برای خرید نایلون حبابدار به سایت این مجموعه مراجعه کنید و انواع نایلون مصرفی خود را به راحتی تهیه نمایید.

قیمت نایلون ضربه گیر

قیمت نایلون ضربه گیر به صورت ثابت نمی باشد و همان طور که می دانیم قیمت مواد پلاستیکی همچون پلی اتیلن در حال تغییر است.  همچنین نایلون حباب دار داری تنوع بالایی همچون نایلون ضربه گیر فوم دار ، نایلون حباب دار چسب دار، نایلون حبابدار سه بعدی و...می باشد، در نتیجه قیمت نایلون ضربه گیر برای هر یک از این مدل ها به صورت مختلف محاسبه می شود. برای اطلاع از قیمت نایلون ضربه گیر از طریق سایت دریا پلاستیک با همکاران ما در ارتباط باشید.

نایلون حبابدار

فروش نایلون حبابدار به صورت آنلاین

امروزه خرید و فروش آنلاین بسیار مورد توجه قرار گرفت است و افراد زیاد ی کالا های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی تهیه می کنند. به همین دلیل فروشگاه های آنلاین زیادی راه اندازی شدند تا بتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان باشند. در فروش اینترنتی فروشنده می تواند از مناطق دور تر نیز سفارش دریافت کند و محصولاتش را در سراسر کشور به فروش برساند به همین دلیل دریا پلاستیک نیز فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی نموده تا به صورت مستقیم محصولاتش را از تولید به مصرف عرضه کند پس خرید نایلون حبابدار را از طریق دریا پلاستیک به راحتی به شیوه ی آنلاین انجام دهید. این مجموعه در خدمت شماست تا با ارائه ی محصولات با کیفیت و مرغوب بتواند موجب جلب رضایت شما مشتریان گرامی باشد. قیمت های در نظر گرفته شده توسط شرکت دریا پلاستیک بسیار مناسب بوده و به همین دلیل برای خرید نایلون حبابدار به صورت عمده نیز می توانید از طریق این مجموعه خریدتان را انجام دهید.

 https://daryapelastic.com/

کد خبر: ۲۴۳٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha