۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
۸ هزار نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کردند
معاون استاندار ایلام:

۸ هزار نفر در ایلام برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کردند

ایلام-- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: تاکنون هشت هزار و ۹۶ نفر در سامانه کار برای دریافت تسهیلات کرونا در استان ثبت نام کرده اند.

به گزارش بازار، حیدر نعمتی ظهر  روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد:  ۲۱۶ میلیارد تومان در مجموع تسهیلات برای استان ایلام در نظرگرفته شده است.

وی با اشاره  دستورالعمل پرداختی و سهم بانک‌ها از این میزان تسهیلات مشخص شده است، گفت: تاکنون هشت هزار و ۹۶ نفر در سامانه کار برای دریافت تسهیلات کرونا در استان ثبت نام کرده اند.

نعمتی تصریح کرد: نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و  بازپرداخت این تسهیلات نیز ۲۴ ماهه بوده و کارگاه‌هایی که تعدیل نیرو نداشته‌اند مشمول دریافت این تسهیلات هستند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که چک برگشتی یا بدهی معوق دارند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، گفت: برخی از افراد ثبت نامی فاقد بیمه هستند که فعلا شامل این تسهیلات نمی شوند.

وی بیان کرد: صاحبان صنوف آسیب‌دیده از کرونا در  استان برای دریافت تسهیلات اقدام کنند و تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان با ضامن شخصی قابل انجام است.

کد خبر: ۲۴٬۲۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha