۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید
«بازار» گزارش می دهد

درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید

متقاضیان مسکن ملی شهر جدید پرند (پولاد پادیر) اعلام می کنند که شرکت عمران شهر پرند از آنها درخواست آورده ای به میزان دو برابر میزان وام مسکن ملی یعنی یک میلیارد تومان کرده است.

بازار؛ گروه راه و مسکن: برخی از متقاضیان مسکن ملی پروژه «پولاد پادیر» در واکنش به اقدام شرکت عمران شهر جدید پرند مبنی بر پرداخت یک میلیارد تومان تنها در چند ماه واکنش نشان داده و تجمع کردند.

متقاضیان مسکن ملی شهر جدید پرند در این تجمع اعلام کردند که درخواست داریم نسبت به آورده متقاضی که مشخص شده مبلغ یک میلیارد تومان بدون تسهیلات است پیگیری لازم انجام شود.

درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید

این متقاضیان در این تجمع درخواست داشتند که مگر می شود در عرض ۳ ماه مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان را تامین کرد. در صورتی که این پروژه برای افراد ضعیف جامعه می‌باشد و مبلغ ۴۰ میلیون برای هر ماه واقعا مبلغ زیادی است.

بنابراین گزارش، متقاضیان معتقد هستند که مشخص شده این تازه اول راه است و قرار است تا انتهای پروژه مبلغ یک میلیارد تومان آورده داشته باشیم.

برخی از متقاضیان مسکن ملی اعلام می کنند که سال ۹۸ مبلغ هر متر مربع کمتر بود اما با تاخیر در ساخت باعث شد این مبلغ تا متری ۱۰میلیون تومان برسد که باز هم برای پروژه مزبور با آورده یک میلیارد تومان متری بیشتر از ۱۰ میلیون برای متقاضی محاسبه خواهد شد

برخی از متقاضیان مسکن ملی اعلام می کنند که سال ۹۸ مبلغ هر متر مربع کمتر بود اما با تاخیر در ساخت باعث شد این مبلغ تا متری ۱۰میلیون تومان برسد که باز هم برای پروژه مزبور با آورده یک میلیارد تومان متری بیشتر از ۱۰ میلیون برای متقاضی محاسبه خواهد شد.

اگر یکسری از متقاضیان پول پرداخت نکنند پروژه طول خواهد کشید و تعدیل خواهد خورد که این به ضرر متقاضی است و در واقع تر و خشک با هم خواهند سوخت

برخی از متقاضیان مسکن ملی پروژه «پولاد پادیر» در تماس با خبرنگار خبرگزاری بازار مدعی هستند که مبلغ وام ۴۵۰ تومان باشه هر چقدر هم که وام بدهند به ما باید دو برابر آن آورده داشته باشیم که در حال حاضر مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بانک به هر متقاضی وام داده یعنی تزریق شده داخل پروژه و منِ متقاضی باید برای ۵۰ درصد پیشرفت مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان فعلا بدهم که اگر یکسری از متقاضیان پول پرداخت نکنند پروژه طول خواهد کشید و تعدیل خواهد خورد که این به ضرر متقاضی است و در واقع تر و خشک با هم خواهند سوخت.

از ما متقاضیان مسکن ملی بدون اطلاع قبلی پول سالن اجتماعات و سالن ورزشی و اتاق سرایداری دریافت می شود درصورتی که ما متقاضیان دنبال سقف بالای سر خود هستیم

این متقاضیان در این تماس اعلام می کنند که از ما متقاضیان مسکن ملی بدون اطلاع قبلی پول سالن اجتماعات و سالن ورزشی و اتاق سرایداری دریافت می شود درصورتی که ما متقاضیان دنبال سقف بالای سر خود هستیم.

آنان با تاکید بر اینکه ما متقاضیان پروژه های مسکن ملی هستیم نه نهضت ملی مسکن و ثبت نام ما در زمان روحانی رئیس جمهور سابق بوده است می افزایند: در حال حاضر بسیاری از متقاضیان پول برای پرداخت ندارند چرا که پروژه برای سال ۹۸ ثبت نام شد و سال ۹۹درخواست پول کردند. از سال ۱۴۰۰ شروع به کار کردند با سرعت پایین قرار نیست ما متقاضیان تاوان سرعت پایین پیمانکار را بدهیم.

اعلام شد آورده متقاضی چهار قسط است که تا به امروز تعداد این اقساط به ۱۰ قسط رسیده است

این متقاضیان اعلام می کنند که در همان روزها متقاضی مبلغ ۱۲۰میلیون تومان که مبلغ کمی نبود پرداخت کرد و اعلام شد آورده متقاضی چهار قسط است که تا به امروز تعداد این اقساط به ۱۰ قسط رسیده است.

این متقاضیان درخواست دارند که مسئولان وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید در این خصوص یک تصمیم عاجل بگیرند چرا که اکثر این متقاضیان مستاجر هستند و توان پرداخت این میزان آورده را ندارند.

این موضوع در حالی متقاضیان مسکن مهر پرند را آزرده خاطر کرده است که دریافت مالیات نیز چالش اساسی این روزهای اخیر برای پروژه مسکن مهر تبدیل شده است.

دریافت مالیات اگر چه بر عهده سازندگان مسکن مهر است اما اخیر گفته شده است که قرار است متقاضیان این هزینه را پرداخت کنند.

مدیر عامل پرند: مالیات ۲۰ میلیونی مسکن مهر پرند بر عهده سازندگان است نه خریداران

آرش صیادی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز با بیان اینکه مالیات ۲۰ میلیونی مسکن مهر پرند بر عهده سازندگان است نه خریداران، افزود: اداره ممیزی، مالیات بر ارزش افزوده زیادی از سازندگان مسکن مهر می گیرد که پیگیری هم شد ولی به نتیجه نرسیدیم.

از سال ۹۷ بحث مالیات بر ارزش افزوده از سازندگان مسکن مهر پرند مطرح شد ولی این مالیات پرداخت نشد و سازندگان می‌خواهند این مالیات را از خریداران دریافت کنند

او گفت: از سال ۹۷ بحث مالیات بر ارزش افزوده از سازندگان مسکن مهر پرند مطرح شد ولی این مالیات پرداخت نشد و سازندگان می‌خواهند این مالیات را از خریداران دریافت کنند.

به نظر می رسد با توجه به اینکه مقرر شده تا پروژه مسکن مهر تا سال آینده به اتمام برسد این موارد مانعی برای این هدف خواهد بود.

درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید

درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید

درخواست یک میلیارد تومان از متقاضیان مسکن ملی پرند| هزینه مشاعات و سالن اجتماعات را پرداخت کنید

کد خبر: ۲۴۲٬۸۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 4
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مریم انصاری IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      3 0
      سلام من متقاضی مسکن ملی پرند پروژه پولادپادیر به افزایش میزان آورده و تاخیر در ساخت پروژه که موجب تعدیل شده اعتراض دارم، چهار ساله با ما قراردادی بسته نشده
    • H.ar IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
      19 0
      ما ثبت نامی مسکن ملی پرند هستیم به ما حرف درستی نمیزنن قرار داد نمیبندن .از سال ۹۹ داریم پول واریز میکنیم مسکنی که قرار بود دو ساله تحویل بدن الان چهار سال شده با پنجاه درصد پیشرفت .و پول ما این وسط بی ارزش شده دولت هم با تورم قیمت مسکن رو بالا میبره و همش پول میخاد .لطفا رسیدگی کنین ما واقعا دیگه خسته شدیم
    • امید FR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۱
      2 1
      سلام حالا بحث وام یه طرف سود ۲۳ درصد هم که کمر شکن هستش خواهشا حداقل ۱۸ درصد مصوبه سه ماه پیش رو ابلاغ کنید چقد کار داره مگه
    • DE ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
      2 0
      ما مسکن مهر بالای ۱۱ ساله خریدیم منتظریم ندادد شما چه دلخوشید