۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
۴۰ میلیون تن کالا از استان بوشهر به ۴۵ کشور جهان صادر شد
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

۴۰ میلیون تن کالا از استان بوشهر به ۴۵ کشور جهان صادر شد

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر گفت: در ۱۸ ماه اخیر، ۴۰ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر به ۴۵ کشور جهان صادر شد.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: میزان تولیدات استان بوشهر در بخش های مختلف شامل نفت و گاز و پتروشیمی و کشاورزی و شیلات و معادن و صنایع دستی و ...در یکسال اخیر، رشد محسوسی داشته و برای بهبود کیفیت تولیدات نیز اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

وی افزود: توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری و بهبود کیفیت بسته بندی، راهکارهای مهم برای ورود به بازارهای بین المللی است که برنامه ریزی کوتاه مدت و بلندمدتی در این راستا انجام داده ایم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: افزایش حجم صادرات از گمرکات استان بوشهر در یکسال گذشته، نشان دهنده افزایش کمی و کیفی تولیدات استان بوشهر است که امیدوارم این روند تداوم یابد.

محمدی زاده از صادرات ۴۰ میلیون تن کالا از گمرکات استان بوشهر طی ۱۸ ماه اخیر خبر داد و تصریح کرد: محصولات تولیدی این استان، به ۴۵ کشور جهان صادر شده است.

وی اضافه کرد: در حوزه صادرات آبزیان و همچنین صادرات خرمای تولیدی استان، رایزنی های خوبی انجام شده و سازمان توسعه تجارت، وزارت خارجه، اتاق بازرگانی و سایر دستگاه های ذیربط، همکاری خوبی برای تسهیل صادرات انجام داده اند.

کد خبر: ۲۴۲٬۸۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha