۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
همراهی برای تامین مالی راه اندازی تصفیه خانه شماره ۳ کرج
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خبر داد

همراهی برای تامین مالی راه اندازی تصفیه خانه شماره ۳ کرج

کرج - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه کیفیت منابع آب در البرز به شدت در حال کاهش است، گفت: برای راه اندازی تصفیه خانه شماره ۳ کرج در خصوص تامین منابع مالی همراهی خواهیم داشت.

به گزارش بازار به نقل از استانداری البرز، حمیدرضا جانباز روز یکشنبه با حضور در دفتر استاندار البرز، با اشاره به اینکه استان البرز با رشد متوسط سالانه ۲.۱۷ درصد نقطه جمعیتی مهمی است، افزود: اقدامات خوبی در البرز شکل گرفت که بخش عمده آن تخصیص آب و پساب بود.

جانباز اظهار کرد: در راستای تسریع در بهره برداری از پروژه های آبفای البرز و پیشگیری از قطعی آب در روزهای گرم تابستان با توجه به همراهی و اشراف استاندار البرز، اعتبارات لازم را تخصیص خواهیم داد.

وی با اشاره به همراهی و پیگیری استاندار البرز در خصوص معضلات آب البرز  اضافه کرد: دو چالش مهم در البرز وجود دارد که باید در اسرع وقت در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

جانباز گفت: مدول تصفیه خانه آب فقط فیلتراسیون آن باقی مانده و اکنون منتظر نتیجه مناقصه هستیم و اگر منجر به نتیجه نشد باید در استان تصمیم گیری شود و اعتبار لازم را نیز برای این امر تامین خواهیم کرد.

جانباز افزود: موضوع مهم دیگر این است که باید بتوانیم از حاشیه رودخانه امیرکبیر آب بیشتری برداشت کنیم و در این راستا نیز اعتبارات لازم را اختصاص خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه متعهد می شویم پروژه های کوتاه مدت آبفای استان البرز را به مرحله بهره برداری برسانیم، گفت: طی نشست بعدی پروژه های این حوزه را در البرز بررسی می کنیم و اعتبارات لازم را تخصیص خواهیم داد.
 

کد خبر: ۲۴٬۲۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha