۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
حرکت بازار املاک به سمت «مهندسی فروش» | رونق خرید و فروش در ساختمان های برند
کارشناس بازار مسکن:

حرکت بازار املاک به سمت «مهندسی فروش» | رونق خرید و فروش در ساختمان های برند

گرگان- زهتابیان،کارشناس بازار مسکن و توسعه گر ملکی با بیان این که بازار املاک به سمت «مهندسی فروش» در حال حرکت است، گفت: فروش سنتی املاک دشوار شده است.

دانیال زهتابیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که برای بدست آوردن اعتبار کسانی که در حوزه ساخت و ساز فعال هستند باید از برندینگ در حوزه مدیریت فروش استفاده کنند، اظهار کرد: بحث مدیریت فروش یکی از حوزه هایی است که بستر مناسبی را برای فروش واحدهای ساخته شده توسط سازندگان ایجاد می کند.

وی با بیان اینکه فروش سنتی ملک در بازار فعلی دشوار شده است، تصریح کرد: با توجه به بازار رکود و شکاف زیادی که بین سازندگان و خریدار وجود دارد مهندسی فروش و برندینگ می تواند کمک شایانی به این حوزه کند.

کارشناس بازار مسکن و توسعه گری ملکی ادامه داد: سازندگان با روی آوردن به آموزش و ایجاد کارگزاری های مستقل با کمک مشاوران املاک به بحث مهندسی فروش بپردازند.

وی با بیان این مساله که سرمایه گذاری در حوزه مسکن نیز متفاوت شده و دیگر به صورت منطقه ای و قطعه انجام نمی شود، بیان کرد: سرمایه گذاری در حوزه مسکن به صورت نقطه ای شده و موقعیت و ظرفیت آن نقطه سنجیده شده و سپس وارد مرحله مهندسی فروش می شود.

وی تاکید کرد: قبل از انتخاب نقطه ای که برای ساخت مسکن انتخاب شده باید مشاوره تخصصی بگیرد و کارها در این حوزه باید به سمت برندینگ و مهندسی فروش بیشتر سوق داده تا بتوان اعتبار لازم در این زمینه را بدست آورد.

کد خبر: ۲۴۲٬۷۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha