۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
تاکید رئیس سازمان برنامه بودجه بر تقویت شورای‌ عالی فنی

تاکید رئیس سازمان برنامه بودجه بر تقویت شورای‌ عالی فنی

رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه معارفه حمید چیت‌چیان به‌عنوان عضو شورای‌عالی فنی سازمان گفت: حضور وی در شورای‌عالی فنی می‌تواند ارتقاءکارکردهای این شورا را در پی داشته باشد.

به گزارش بازار، داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه بودجه کشور گفت: شورای‌عالی فنی ارتباط مستقیم با بخش مهمی از جامعه از جمله مشاوران و پیمانکاران دارند که سرمایه‌های دانشی و توانمند اجرایی کشور هستند.

منظور در جلسه معارفه حمید چیت‌چیان به‌عنوان عضو شورای‌عالی فنی سازمان که روز شنبه ۱۸ شهریور در سالن شورای‌عالی فنی برگزار شد، گفت: با توجه به دانش و تجربه بالای آقای مهندس چیت‌چیان در حوزه‌های مختلف حضور وی در شورای‌عالی فنی می‌تواند ارتقاءکارکردهای این شورا را در پی داشته و رویکرد تحولی سازمان را تقویت نماید.

معاون رئیس‌جمهور افزود: یکی از جهت گیری‌های سازمان برنامه و بودجه تقویت جایگاه شورای عالی فنی است و تلاش می‌شود تا از توان کارشناسان برجسته در تصمیم سازی‌های این شورا استفاده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: یکی از راهکارها برای برون‌رفت از مشکلات و دستیابی به توسعه همه‌جانبه، تقویت بخش غیردولتی است و برای تحقق این مهم نقش شورای‌عالی فنی در صیانت از حقوق پیمانکاران و مشاوران که پیشران طرح‌های عمرانی کشور هستند، بر کسی پوشیده نیست.

منظور تأکید کرد: شورای‌عالی فنی ارتباط مستقیم با کلیدی‌ترین جزء نظام فنی و اجرایی بخش زیر ساخت یعنی مشاوران و پیمانکاران دارد که سرمایه‌های دانشی و توانمند اجرایی کشور هستند.

وی افزود: هدف اصلی سازمان برنامه و بودجه افزایش رشد اقتصادی و تسهیل مسیر توسعه کشور است، لذا در راستای تحقق این هدف همکاران شورای‌عالی فنی، باید تمام تلاش خود را در جهت ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به کار گیرند.

این گزارش می‌افزاید: حمید چیت‌چیان عضو شورای‌عالی فنی دیدگاه‌ها و نظرات خود را با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه شورای‌عالی فنی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، در این جلسه حمیدرضا عدل، عضو دیگر شورای‌عالی فنی نیز با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه شورای‌عالی فنی بر ضرورت اصلاح فرایندها و رویه‌ها و بهبود هر چه بیشتر فضای حاکم بر شورای‌عالی فنی تأکید نمود.

کد خبر: ۲۴۲٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha