۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
یک شرکت ورشکسته در حوزه پتروشیمی به چرخه تولید بازگشت
با ورود دادگستری استان تهران؛

یک شرکت ورشکسته در حوزه پتروشیمی به چرخه تولید بازگشت

رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک شرکت در زمینه تولید فیلم‌های پلی اتیلن با پیگیری‌های دستگاه قضا خبر داد.

به گزارش بازار، علی القاصی‌مهر روز شنبه افزود: این شرکت که در شهرک صنعتی شمس‌آباد و در زمینه تولید محصولات پتروشیمی مختلف فعالیت دارد، به دلیل واردات بی‌رویه محصولات پتروشیمی و اقدامات اجرایی بانک‌های پرداخت‌کننده تسهیلات، دچار بحران و در نهایت تعطیلی کامل شد.

وی با اشاره به صدور حکم ورشکستگی و ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران به‌منظور پیگیری مشکلات این شرکت، گفت: با ورود دستگاه قضا، همه اقدامات اجرایی اعم از بانکی، مالیاتی و حتی اجراییه‌های شخصی علیه این شرکت معلق و پس از مذاکرات متعدد با بستانکاران در نهایت مقدمات احیای شرکت یادشده فراهم شد.

القاصی‌مهر تصریح کرد: به تدریج با رفع موانع اداری و حقوقی تولید و تصدیق مطالبات و در نهایت با پرداخت صد در صد مطالبات بستانکاران از ناحیه مدیران و سهامداران، شرکت یاد شده در سال ۱۴۰۲ به شکوفایی و رونق رسید و اکنون با همه ظرفیت در حال فعالیت است.

وی افزود: با توجه به خروج این شرکت از ورشکستگی و پرداخت مطالبات بستانکاران، اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری تهران درصدد تحویل واحد تولیدی با ۱۳۸ نفر نیروی کار بدون حقوق معوق و حق بیمه به مدیران و سهامداران قانونی آن است.

رئیس کل دادگستری استان تهران خطاب به بانک‌های کشور گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت حمایت از چرخه تولید و شعار سال، بانک‌ها در تحقق این مهم نقش ویژه و قابل توجهی دارند؛ بنابراین انتظار تولیدکنندگان و دستگاه قضا از بانک‌ها این است که در این مسیر تعامل و همراهی لازم را به‌منظور رشد تولید داشته باشند.

کد خبر: ۲۴۲٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha