۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
صدور ۴ موافقت اصولی و یک مجوز ایجاد مجتمع گردشگری در آذربایجان شرقی
با حجم سرمایه گذاری ۴۳ میلیارد تومانی انجام می شود

صدور ۴ موافقت اصولی و یک مجوز ایجاد مجتمع گردشگری در آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از صدور چهار موافقت اصولی و یک مجوز ایجاد مجتمع گردشگری طی سه ماه نخست سال ۹۹ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حمزه زاده امروز ظهر ضمن اعلام این خبر در نشست خبری در تبریز گفت: بر اساس درخواست های ارائه شده به حوزه سرمایه گذاری اداره کل، طی سه ماه نخست سال جاری، سه پروژه احداث مجتمع گردشگری، موافقت اصولی و یک پروژه نیز علاوه بر دریافت موافقت اصولی موفق به کسب مجوز ساخت شده است.

او با بیان اینکه پروژه های مذکور در محورهای شمال غرب و شمال شرق استان واقع شده اند، ادامه داد: از مجموع این چهار پروژه، دو پروژه در شهرستان شبستر و سایر پروژه ها نیز در شهرستان ویژه میانه و هشترود برنامه ریزی شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، اظهار داشت: چهار پروژه ای که موافقت اصولی دریافت کرده اند، در مساحتی بالغ ۱۷ هزار و ۱۱۲ متر مربع اجرا خواهند شد.

حمزه زاده در ادامه حجم سرمایه گذاری در پروژه های مذکور را بالغ بر ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد، گفت: با احداث چهار پروژه مجتمع گردشگری در استان، برای ۱۷۰ نفر بصورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

کد خبر: ۲۴٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha