۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
قیمت‌های بازار مسکن منطقی نیست/ ضرورت مداخله جدی دولت
استاندار سمنان:

قیمت‌های بازار مسکن منطقی نیست/ ضرورت مداخله جدی دولت

سمنان- آشناگر، استاندار سمنان با تأکید بر لزوم مداخله جدی دولت برای کاهش قیمت مسکن گفت: قیمت مسکن در کشور منطقی نیست.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا آشناگر پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه آئین کلنگ زنی ساخت ۱۴۴ واحد مسکونی در سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل پروژه‌های مسکن و تحویل آن به نیازمندان یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت بود، اظهار داشت: قیمت‌های کنونی بازار مسکن منطقی نیست و مداخله دولت برای احداث مسکن نقش مؤثری در کاهش قیمت ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور افزود: سهم استان سمنان از این طرح شش هزار و ۶۷۲ واحد است که سه هزار و ۳۰۰ واحد در شهر جدید ایوانکی و مابقی در سایر شهرستان‌های استان سمنان احداث می‌شود.

بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن سمنان در ۱۸ ماه آینده
استاندار سمنان بابیان اینکه هم‌اکنون عملیات اجرایی پروژه احداث ۱۴۴ واحد در استان آغاز شد، تصریح کرد: امید است در اسرع وقت بهره‌برداری از این پروژه‌ها انجام شود و درواقع برای تکمیل و بهره‌برداری از این واحدها بین ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان لازم است.

آشناگر تأمین مسکن را یکی از نیازهای اصلی و اساسی مردم دانست و گفت: حمایت از سازندگان مسکن در دستور کار دولت قرار دارد و در این شرایط که التهابات زیادی در قیمت مسکن وجود دارد این امر به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه قیمت مسکن تابعی از بازارهای موازی ارز و تورم است، تأکید کرد: استان سمنان تأثیر شدیدی از این بازارها ندیده و قیمت مسکن تقریباً نسبت به سایر استان‌ها مناسب‌تر است.

کد خبر: ۲۴٬۲۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha