۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سمنان/ احداث ۶۷۰۰ واحد مسکونی
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در سمنان/ احداث ۶۷۰۰ واحد مسکونی

سمنان– مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان از آغاز عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در شهرک مهر سمنان خبر داد و گفت: سهم استان از اجرای این طرح شش هزار و ۶۷۲ واحد مسکونی است.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین دهقان پیش از ظهر یکشنبه در آئین کلنگ زنی طرح مسکن اقدام ملی در شهرک مهر سمنان، با اشاره به اینکه درمجموع احداث شش هزار و ۶۷۲ واحد مسکونی سهم این استان در طرح اقدام ملی مسکن است، اظهار داشت: طی دو مرحله فراخوان ثبت‌نام در آذر و اسفند سال گذشته به انجام رسید.

وی بابیان اینکه در مرحله اول، ثبت‌نام تعداد ۹۹۴ نفر قطعی شد، افزود: این در حالی است که در مرحله دوم ثبت‌نام سه هزار و ۸۰۰ نفر از استان سمنان در این طرح ثبت‌نام کردند و عملیات پایش و ارزیابی متقاضیان در حال انجام است.

۳ هزار واحد مسکونی در ایوانکی احداث می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در ادامه با اشاره به اینکه کلنگ زنی ۷۲ واحد مسکونی با عنوان پروژه امید در شهرستان سمنان انجام شد، بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار و ۳۰۰ مترمربع احداث می‌شود.

دهقان در ادامه افزود: یک پروژه ۳۶ واحدی در شهرستان سمنان نیز با عنوان سرو در زمینی به مساحت سه هزار و ۳۶۰ مترمربع نیز در دست احداث است.

وی با اشاره به اینکه به‌طور هم‌زمان پروژه ۳۶ واحدی عترت در شهرستان دامغان نیز در زمینی به مساحت سه هزار و ۱۳۴ مترمربع آغاز شد، خاطرنشان کرد: شهر جدید ایوانکی با سه هزار واحد مسکونی بیشترین سهم را در احداث واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن دارد.

واگذاری ۴قطعه زمین در استان سمنان برای احداث مسکن
مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان بابیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن در ابتدا برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در کشور ارائه شد، ابراز کرد: اکنون این میزان با تلاش دستگاه‌های مختلف به یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکونی افزایش یافت.

دهقان از واگذاری تعداد چهار قطعه زمین در قالب سه پروژه جهت ساخت (مسکن اقدام ملی) به این نهاد خبر داد و گفت: اجرا و تحویل بیش از ۳۰ پروژه مسکونی و احداث ۲۴۰ هزار مترمربع مسکن در حوزه شهری سمنان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر: ۲۴٬۲۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha