۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
بهترین و معتبرترین سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی کشوری کجاست؟

بهترین و معتبرترین سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی کشوری کجاست؟

خرید بلیط هواپیما کار سختی نیست وقتی سایت آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی متعددی در دسترس شما باشد.

به گزارش بازار، خرید بلیط هواپیما کار سختی نیست وقتی سایت آژانس‌های مسافرتی و هواپیمایی متعددی در دسترس شما باشد. اما اگر می‌خواهید بلیط هواپیمای خود را با قیمت ارزان‌ تر و خدمات مناسب‌تری رزرو یا خریداری کنید شناخت بهترین سایت مسافرتی به شما در این امر کمک خواهد کرد. در وهله اول سایتی که برای تهیه بلیط هواپیما انتخاب می‌کنید باید دارای درگاه پرداخت ایمن بوده و معتبر باشد.

همچنین بلیط هواپیما را در مقایسه با سایر آژانس‌ها با قیمت ارزانتری ارائه کند. در نهایت نیز فرایند خرید بلیط هواپیما در سایت این آژانس‌ها آسان باشد و در کمترین زمان ممکن بلیط شما صادر شود. با توجه به موارد فوق، در این مقاله قصد داریم ۷ سایت از معتبرترین سایت‌ های آژانس مسافرتی و هواپیمایی که در سطح کشور به فعالیت می‌پردازند، را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین و معتبرترین سایت آژانس مسافرتی و هواپیمایی کشوری کجاست؟

۱. سایت آژانس هواپیمایی آیشم بهترین سایت مسافرتی

سایت آژانس هواپیمایی آیشم بدون شک معتبرترین سایت هواپیمایی در کشور است که با برخورداری از کادری حرفه‌ای و متخصص توانسته خدمات بی‌نظیری را در حوزه گردشگری و فروش بلیط هواپیما ارائه دهد.

به محض ورود به سایت این آژانس هواپیمایی شما می‌توانید بلیط هواپیمای خود را از پیشرفته‌ترین و به روزترین سیستم‌ های رزرواسیون آنلاین از هر کجای دنیا که بخواهید انتخاب و خریداری کنید. کاربری آسان و سریع از مهم‌ترین ویژگی‌ های معتبرترین سایت گردشگری در ایران است. در صفحه اول این سایت لیستی از پرطرفدارترین تورهای گردشگری مانند تور اروپا ارزان قیمت را نیز مشاهده خواهید کرد. مهم‌ترین مشخصه آژانس هواپیمایی آیشم پشتیبانی شبانه روزی است که در صورت بروز مشکل و یا کنسل کردن بلیط هواپیما شما می‌ توانید خدمات مربوط به آن را به صورت آنلاین و سریع دریافت نمایید.

علاوه بر این شما می‌ توانید در سایت این مجموعه از قیمت کلیه تورهای داخلی و خارجی مانند قیمت تور اسپانیا ۱۴۰۲ مطلع شده و در صورت امکان آنها را انتخاب کنید. همچنین مجله گردشگری آژانس هواپیمایی آیشم اطلاعاتی در خصوص هزینه‌های مهاجرت به خارج از کشور از جمله هزینه مهاجرت به یونان را در اختیار شما قرار می‌ دهد. آیشم به عنوان بهترین سایت مسافرتی می تواند کلیه خدمات مورد نیاز شما را به عنوان یک مسافر، گردشگر و مهاجر از خرید و رزرو بلیط هواپیما گرفته تا انتخاب انواع تورهای گردشگری، اقامت و… را پاسخگو باشد.

۲. آژانس مسافرتی سفرستان

آژانس هواپیمایی و مسافرتی سفرستان با بیش از ۴۰ سال فعالیت از با سابقه‌ترین آژانس‌ها در زمینه فروش بلیط هواپیما به شمار می‌ آید. این مجموعه با بسیاری از خطوط هوایی داخلی و خارجی معتبر از جمله ماهان، ایران ایر، آسمان، کیش ایر، زاگرس، کاسپین، معراج، فلای دبی، عمان ایر و… همکاری دارد. با توجه به این امر شما می‌ توانید با ورود به سایت هواپیمایی سفرستان خدمات خرید بلیط هواپیما را از ایرلاین مورد نظر خود انتخاب کنید. همچنین در سایت این مجموعه امکان کنسل کردن بلیط هواپیما و استرداد وجه پرداختی نیز وجود دارد.

۳. آژانس هواپیمایی الی گشت

الی گشت نیز بهترین سایت مسافرتی است که فعالیت خود را نخستین بار از سال ۱۳۷۹ شروع کرده است. این مجموعه کلیه خدمات گردشگری و فروش بلیط هواپیما را به صورت آنلاین و اینترنتی ارائه می‌دهد. مهمترین مشخصه آژانس مسافرتی الی گشت ظرفیت پروازی بسیار بالای این مجموعه در بسیاری از مسیرهای اصلی است. بر همین اساس شما می‌ توانید در هر زمان از شبانه روز با مراجعه به سایت این آژانس به خ رید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بلیط چارتر و… بپردازید.

۴. آژانس مسافرتی ملی چارتر

سایت ملی چارتر در واقع متعلق به آژانس گردشگری و زیارتی آوان گشت ایرانیان است که در حوزه فروش پروازهای سیستمی و چارتری خارجی و داخلی فعالیت می‌ کند. بعد از ورود به سایت شما می‌توانید به خرید بلیط هواپیما برای کلیه مقاصد داخلی و بین المللی پرداخته و همچنین اقدام به رزرو هتل نمایید. در سایت این مجموعه تمامی بلیط‌ها به صورت اینترنتی و آنلاین رزرو شده و امکان هیچگونه تغییری در تاریخ، مسیر و… وجود نخواهد داشت. اما در صورت نیاز به کنسل کردن بلیط، تامین کننده وارد عمل شده و بر اساس قوانین چارتر می‌ تواند بلیط را برگشت زده و بعد از دریافت مبلغ، آن را با کسر جریمه استرداد به مسافر عودت دهد.

۵. سایت تیک بان

تیک بان بهترین سایت مسافرتی برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و همچنین رزرو هتل به شمار می‌ آید. آغاز فعالیت این سامانه از سال ۱۳۹۳ آغاز شده و تاکنون توانسته است خدمات آنلاین فوق العاده‌ای را در زمینه گردشگری و مسافرت ارائه دهد. با ورود به سایت تیک بان می‌توانید از ابزارهای مختلف آن مانند سیستم فیلترینگ، در زمان بسیار کوتاهی بلیط هواپیمای خود را بر اساس نوع ایرلاین، زمان پرواز، قیمت، کلاس پروازی و… انتخاب کنید.

۶. سایت مستر بلیط

از دیگر سامانه‌ های آنلاین معتبر جهت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می‌ توان سایت مستر بلیط را نام برد. برای تهیه انواع بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و حتی کشتی با تخفیفات ویژه می‌ توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید. کافی است ابتدا به عنوان کاربر در این سایت عضو شده و سپس بلیط خود را از میان گزینه‌ های مختلفی که در دسترس شما قرار می‌ گیرد با ارزان‌ ترین قیمت انتخاب و رزرو کنید.

۷. سایت رسپینا

مجموعه رسپینا از بزرگترین و معتبر ترین شرکت‌ های مسافرتی و گردشگری در سطح کشور به شمار می‌آید که فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در این حوزه آغاز کرد. با مراجعه به سایت رسپینا امکان خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی و خارجی، اتوبوس، قطار و همچنین رزرو هتل‌ های داخلی و خارجی و… وجود دارد. نکته جالب توجه سایت رسپینا این است که بدون نیاز به عضویت و ایجاد حساب کاربری شما می‌ توانید تنها با استفاده از شماره تلفن بلیط خود را برای سفر خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد ۷ سایت آژانس مسافرتی و گردشگری با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فردی که دارند به عنوان بهترین سایت مسافرتی خدمت شما معرفی شود. بر همین اساس شما می‌ توانید برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، تورهای گردشگری و رزرو هتل به هر یک از سایت‌ های مذکور مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۴۲٬۲۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha