۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
۳۱۶ خیّر در صندوق ولایت امداد سمنان مشارکت دارند/ پرداخت تسهیلات کارگشایی به نیازمندان
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان:

۳۱۶ خیّر در صندوق ولایت امداد سمنان مشارکت دارند/ پرداخت تسهیلات کارگشایی به نیازمندان

سمنان- مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان با اشاره به مشارکت ۳۱۶ خیر استان در این صندوق از ابتدای سال جاری تا کنون، گفت: خیران بالغ‌بر دو میلیارد تومان در صندوق ولایت امداد استان سپرده‌گذاری کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدرضا همتیان صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی کمیته امداد سمنان با اشاره به فعالیت‌های این صندوق در بخش‌های مختلف با مشارکت خیران، تأکید کرد: تاکنون ۳۱۶ خیّر و نیکوکار بومی استان سمنان در صندوق ولایت امداد سمنان مشارکت داشته‌اند که این مشارکت توانسته برکات خوبی را نیز به همراه داشته باشد.

وی بابیان اینکه این تعداد خیر سمنانی از آغاز سال ۹۸ تا امروز توانسته‌اند دو میلیارد تومان در صندوق امداد ولایت سرمایه‌گذاری کنند، افزود: این سپرده‌ها درزمینهٔ کارگشایی و گره‌گشایی از مشکلات مردم نیازمند استان هزینه می شود.

پرداخت تسهیلات کارگشایی به نیازمندان استان سمنان

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان درباره مصارف این صندوق، بیان کرد: افزایش پرداخت تسهیلات به نیازمندان رکن اصلی تاسیس صندوق امداد ولایت است.

همتیان با بیان اینکه اعتبارات صندوق امداد ولایت در همین استان هزینه می شود، گفت: این پول ها صرف ارائه تسهیلاات به نیازمندان در زمینه هایی مانند اشتغال زایی و کارآفرینی، ایجاد کارگاه و ... می شود.

وی توانمند سازی نیازمندان را محور اصلی صندوق دانست و گفت: در ۹ ماهه اول سال جاری یک هزار و ۹۴۹ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف بااعتبار هشت میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان، ادامه داد: ۱۷۲ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز دو میلیارد و ۹۴۷ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

کد خبر: ۲٬۴۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha